Povesti Nespuse

imagesIn viata intalnesti oameni, multi. Unii cel mai probabil vor ramane in mintea ta, altii vor iesi rapid… Nu ai de unde sa stii, cert e ca intr’o forma sau alta legi un fel de relatii cu ei. Indiferent ca intri sau iesi din viata lor cu capu inainte, in maini sau in patru labe, alergand sau subtil ca un sarpe o facem. Uneori ne place cineva de credem c’am intalnit barbosul suprem, il tinem de frica sa nu’l pierdem atat de strans incat il sufocam… Cred ca asta e momentul in care incepem sa facem cele mai mari prostii. Indiferent de statut social, capacitate intelectuala sau de marimea cucului sufocam, vine vremea cand facem si asta. Ma rog, modalitatea prin care o facem  difera insa numitorul comun e acelasi, incalcam o regula si pentru asta trebuie platit un pret. Pretul? Uneori nu mai ai sansa unei explicatii, cand cineva’ul de langa tine a plecat, disponibilitatea lui in a te mai asculta nu mai e de multa vreme ce era. E ca atunci cand stii ca cineva te iubeste atat de mult incat iti iei libertatea de’a face ce vrei, cand vrei… Realizezi c’a fost un privilegiu doar dupa ce nu mai e nimic. Da, si atunci ai vrea sa spui multe insa ca si in prima parte nu mai ai cui. Ce’ai avut trece, se reduce automat la banala poveste spusa in tentativa ta de’a de scuza… Povesti care vesnic vor ramane neterminate. Incomplete…

23 Comments to “Povesti Nespuse”

  1. …hmmm..reactii avute pe subconstient de care ne dam seama cand e prea tarziu sau poate nici atunci nu gasim o explicatie de ce am procedat asa.:|

  2. … totul pleaca de la comentariul tau mediocru…nu m-asteptam ca dupa un articol bunicel sa ai asa un comentariu stupid. Nu exista nicio nevoie maladiva de a o comite, intr-un astfel de context, ci e o nevoie maladiva de a demonstra cine detine controlul pana la capat. Asa suntem construiti, sa functionam dupa vesnica lege a competitivitatii stupide barbat / femeie. Lege nescrisa, desigur, dar care, vrem – nu vrem, ne guverneaza vietile peste masura. N-am sa inteleg niciodata de ce daca tot suntem atat de diferiti, barbatii de femei, suntem in competitie. Dupa faimoasa lege a fizicii n-ar trebui ca minus cu plus sa se atraga si plus cu plus sa se respinga? Se pare ca in ceea ce ne priveste, ca entitati, nici gand. La tine in familie cine canta? Gaina sau cocosul? Gizas! Ca parca asta e important. Important ar fi sa cautam un echilibru pentru ca atunci cand o comitem sa avem de unde sa amortizam cat de cat caderea si sa o transformam intr-un oarecare balans, care sa ne dea posibilitatea de a “respira” pana ajungem jos.

  3. Daca totul ar fi perfect pe lumea asta, ce-am avea de invatat? Mereu cautam imerfectiunea.
    In alta ordine de idei, nu cred ca exista barbat care sa se multumeasca cu ce are. Punct. Probabil ca e valabil si pt femei. Daca ceva merge bine, avem tendinta de a strica mersul.
    Insa e o vorba: cei ce se cearta, se iubesc.. ori ceva de genul asta.

  4. Sunt sigura, insa era vorba si de reciprocitate. Poate ca nu realizezi. Ori nu stii care din ele.

  5. stiu ca nu sunt suficient de importanta sa ma dau cu parerea dar ma consider experta la capitolul sufocare am fost sufocata, tot de cine nu trebuie si din pacate, am sufocat pe cine nu trebuie. daca cineva sufoca pe cineva, cel care sufoca, nu sufoca pe cine trebuie. daca amandoi ar considera ca l-au prins pe barosan de picior prin simplul fapt ca s-au cunoscut, nu mai ar exista sufocare. daca de ambele parti exista “potriveala” si sentimente si se ajunge la “sufocare” poate mai degraba exista prostie, rutina care ajunge sa plictiseasca si amandoi sunt idioti sau chiar doar lipsa de comunicare… ca cineva sa se faca auzit si ascultat trebuie sa stie cum si ce sa spuna daca persoana care ar trebui sa auda, merita… nu-s experta in relatii, poate sunt eu prea romantica dar mi-as dori sa fiu sufocata de cine trebuie chiar si 24 de ore din 24

    • din pacate nu stiu daca asta functioneaza dual. de obicei unu o comite, celalalt reactioneaza. nu poti strange pe cineva de coaie foarte tare in speranta ca nu’l scapi din mana, cel mult nu se misca de durere. fii sigura insa ca in momentul in care stransoarea a slabit clar, tu oo’le alea nu le mai atingi :))
      si da, generalizam

  6. Un banut pentru gandurile tale 🙂
    Nu am comentat pana acum desi te citesc de ceva vreme. Imi place genul tau deocheat de-a prezenta lucruri, perspective sau pur si simplu trairi de care altii se ascund. Nu-mi place cum incerci sa ascunzi o sensibilitate care uneori iese la suprafata, pe care pur si simplu nu o poti controla. De ce? Numai tu stii asta. 🙂
    PS. Sunt convinsa ca articolul de azi nu e scris la intamplare 🙂

  7. Lala, la un moment dat te plictisesti, chiar daca cel/cea care te sufoca e cineva drag.
    Pt Frozenideas:”momentul in care stransoarea a slabit clar, tu oo’le alea nu le mai atingi ” – asta e chestie de ambitie/orgoliu. Daca esti mort dupa cineva, cam o lasi sa le stranga de cate ori vrea ea.

  8. n-am oo… si cum am spus, din punctul meu de vedere e vb de prostie… de ce sa maltratezi ceva ce poti folosi in scopuri benefice? si mai ales pentru ambele parti.. aaaa… unul oboseste mai repede? e vb de nepotrivealaaaa… si fakira, plictisul poate fi combatut daca este cap… si frozen daca stransoarea a slabit, ce m-ar impiedica sa caut motive sa vad de ce a slabit si cine m-ar opri sa “caut alta stransoare?” … dar cum am spus nu am experienta in relatii, nu am trecut prin prea multe despartiri dramatice, divorturi sau stari de vaduvie ca sa stiu 😉

  9. pai cine a spus ca trebuie sa slabesti ca sa gasesti alte oo?
    in fine.. pana la urma faci ce vrei si cum simti… eu am imbatranit si nu ma mai complic daca stransorile nu sunt potrivite

  10. “compania cuiva sa le cloceasca eventual ”
    Daca nu le striveste, care e problema? :))

Comenteaza acum cat nu's atent

