Intrebare existentiala. (Agatatul pe net)

imagesMereu mi’am pus intrebari, unele dintre ele chiar grele… Ma rog, aseara ma intrebam de ce’as pleca in alt oras dupa o gagica agatata pe net. Bun, vezi poza, ti’o vede si ea tie, promisiuni, minuni, hai ca se lasa cu ruperi de oase, cu ciocniri de oua, pocnituri la pat… De ce sa te duci totusi? De ce sa mergi cativa kilometri pentru un fucking care e posibil sa nu’ti placa? Sau sa nu se intample din milioane de motive? Da ce pana mea’s eu? Forest Gump? Alerg de nebun? Decat sa umbli cine stie cati kilometri, nu mai bine faci un drum de 2 metri pana la baie? Macar asa esti sigur ca iese cum iti place tie, acolo niciuna nu te poate refuza, nu dai de nebune, de ciudate… Pana mea. Pai m’am dus cand era MIRC’ul sef peste socializarea online pana la Satu Mare dupa o zana din asta. Bai fratele meu, cand m’am dat jos din tren si’am vazut ca vine spre mine m’am ferit instantaneu. Am crezut ca s’a urcat locomotiva pe peron. Na Liviule, descurca’te. Am mai ramas si la ea peste noapte. Pe atunci eram frumusel, suplu asa, dupa cum mustacea cand se uita la mine nu’mi dadeam seama daca in privirea ei era ceva erotic sau era macinata de vreo foame ciudata. Noroc c’avea capsuni in gradina, am mancat doua castroane apoi m’am prefacut ca mi’e rau tare pana dimineata… Ai de capu meu. D’aia zic, nu stii de ce nebuni dai. Poate te sechestreaza dracu, te vinde ca piese de schimb. Dumnezeu stie. Acum, as pune o intrebare retorica. Fireste, niiiiiiiimeeeeeeeeniiiiiiiii nu incearca macar sa agate pe net, fireste ca toti intram doar sa socializam si sa aratam prietenilor ce prajituri faine facem sau sa vorbim despre Steaua… Intreb asa, strict ipotetic, De ce sa risti un futai la mare departare de casa cand pot merge pana la baie? Stiu, nu’s toti onanisti ca mine, probabil nici nu va mai aduceti aminte cand s’a infaptuit ultimul Harlem Shake la voi da na, sunt si eu curios…

9 Comments to “Intrebare existentiala. (Agatatul pe net)”

  1. Căpşunile sunt alergene 😀

  2. =))=))=)) Bre…. asta era un post ptr mine?
    Vorba unui amic: “Te-ai dus dreacu` in Muilandia” :)) Sau asta se datoreaza faptului ca eu “m-am lasat” agatat? Or exista si exceptii?
    Faza naspa e ca…. m-am urcat si in avion de cateva ori, pana am pierdut biletul ptr retur :))

  3. deci, caricatura asta si Muilanda dlui Nimeni… mi-a facut ziulica frumoasa :)))); iti multu!

Comenteaza acum cat nu's atent

