Moarte la alegere. Sa crapam frumos

imagesAsa e, toti ne nastem intr’un singur fel… Ma rog, mai nou in doua dar ideea initiala e cam aceeasi, stam la mamica in burtica undeva pe langa noua luni apoi pa, ne scoate afara. Desi foarte adevarat, mi se pare ca un cur sa ma nasc intr’un singur fel dar sa am la dispozitie mii de posibilitati de’a crapa. Pai cel mai probabil am fost produsul dragostei dintre doi oameni. Pai daca am iesit dintr’o femeie, de ce sa mor altfel? Nu e normal ca ceva candid si dulce ca un copil la nastere, sa moara cu piftia in gat la maturitate sau te miri, de vreo boala sau lovit de marfar. Nu e normal nene. Sa mor tot la fel,  daca m’am nascut iesind dintr’o femeie, sa mor incercand sa intru in una. Logic, alta decat a mea… Poa’ s’o cheme si Moartea, nu ma deranjeaza. S’asa mor, nu?

12 Comments to “Moarte la alegere. Sa crapam frumos”

  1. Am o dambla,
    La viaţa mea,
    Sã “mor” nevasta altuia… ?

  2. Şi-am o dambla,
    La viaţa mea,
    Sã “mor” nevasta altuia?

    Cum nu într-a ta, omule? Ce, când te-ai nãscut nu te-ai nãscut din mama ta, te-ai nãscut din mama altuia?

  3. Hmm, ma gandesc la o reorientare profesionala…

Comenteaza acum cat nu's atent

