Sunt urat de cand ma stiu, cred ca asa m’am nascut

imagesEu n’am fost un copchil frumos, as zice c’am fost chiar uratel. Bine, nu ca acum as fi vreo forma d’asta rara de frumusete masculina cu care sa vrei ca femeie sa’ti asiguri urmasi, is si acum, atunci insa eram si mai urat. Genul ala pe care daca omul il vede pe strada zice doamne, ce copil urat, daca asta e asa, iti dai seama ce urat e tac’su? Sau ma’sa? In fine, acum e momentul ala in care voi spuneti c’ar trebui sa vezi frumusetea din sufletul omului… Bine, am un suflet frumos, de ce nu o am gagica pe Nicoleta Luciu? Sau macar pe sor’sa? Da, stiu, inca ma intreb asta… Cat o conta sufletul omului intr’o societate infestata de pitipoance obsedate de look, fitness ย si alte marmelade din astea? Ce ai in devla nu e tocmai important, la ย batranete oricum nu mai conteaza, te prostesti. Nu? In fine. Am vazut o gagica, semana cu prietena asta a mea, cu Leuleasca. Bai nene, era cu unu atat de urat de’am fost tentat s’o intreb daca’l duce la circ sa’l vanda pe post de maimuta care stie cu vorba asa. Pfff… Cat’a mormanu de suflet bun o fi avut omu? Ma rog, asta de semana cu Leuleasca a vrut 3 plicuri de mancare Royal Canin. Maimuta a zis doar “da mami”…

9 Comments to “Sunt urat de cand ma stiu, cred ca asa m’am nascut”

  1. Ha ha ๐Ÿ™‚

  2. Oare Leuleasca aia ar trebui sa se prinda sau poate alta bipeda? In orice caz, acum presupun ca astepti intrebarea: ” vrei sa fii maimuta mea?” ๐Ÿ˜€

  3. Asta am inteles. Nu te placi pentru ca esti urat. ๐Ÿ˜€ Insa fiecare isi are perechea lui.

  4. Daca ai un suflet frumos nu te-ai uita la Nicoleta Luciu un suflet urat cu un corp frumos …ci te-ai uita la una urata cu o inima mare :).

Comenteaza acum cat nu's atent

