Sunt un indecent banal intr’o lume infestata de moralitate

Uneori te alinti doar, alteori tragi linie si ajungi la concluzii care nu’ti plac. Realitatea e ca daca ramai prea multa vreme intr’un spatiu exista riscul sa te plafonezi, sa inceapa sa nu’ti mai placa nici macar tie de tine. Devii previzibil si plictisitor. Urasc sa devin previzibil si plictisitor, urasc sa fiu incadrat in anumite tipologii, sa fiu etichetat intr’un anumit fel de marea masa, stigmatizat.

Eu sunt eu. Eu nu sunt ca cei care vor sa ma invete sa fac lucruri bune. Eu nu sunt atat de bun ca altii. Din cauza mea oamenii sufera, eu imbolnavesc oamenii de inima, de minte, de sifilis sau dracu mai stie de ce’ar putea un om sa se imbolnaveasca langa mine. Eu nu am grija de prietenii mei, prin prostiile spuse sau facute nu merit respectul lor. Nu sunt atent la nevoile nimanui, nu sunt un bun ascultator, eu nu stiu sa duc o discutie daca aceasta e contradictorie convingerii mele. Sunt rau, razbunator, egoist, afemeiat… Sunt atat de penal de nici pe mama nu o sun.

Eu nu ma pot ridica la nivelul nimanui, eu nu sunt semizeu.

Sunt un indecent banal intr’o lume infestata de moralitate

2 Comments to “Sunt un indecent banal intr’o lume infestata de moralitate”

  1. Macar esti sincer.
    Dar sigur esti sincer cand spui d-astea?

Comenteaza acum cat nu's atent

