Nu va bateti capu, nu merita citit. E de umplutura.

Snapshot_2013-01-18_163306Mie nu’mi plac mijloacele de transport in comun, nu… N’are treaba cu aglomeratia sau imputiciunea din ele, cu jegul si cocalarimea din ele.  Nu’mi plac pentru ca in ele auzi povesti. Mie nu’mi plac povestile, mai ales cele auzite acolo, multe presupun la fel de mult jeg si duhoare cum e si mijlocul de transport in care sunt spuse. Bine, recunosc ca intorc capu sau cobor, e simplu. Merg oricum doar 3 statii deocamdata, cand da caldura merg pe jos, e mai sanatos. Sunt insa povestile dulci, cele frumoase. Povestile care te smulg parca din raul si mocirla in care te scalzi, cele care te fac sa gandesti un pic altfel… In fine, azi am alergat parca dupa o astfel de poveste. Langa mine erau vreo 2-3 pigmei din astia de 1.35 m, zgomotosi, imbracati in salopete etc. Fiind destul de liber m’am dat cativa pasi inapoi, chiar n’aveam de gand sa le ascult discutiile, sunt destul de satul de cele generate de mine asa ca… In fine, unuia dintre ei i’a sunat telefonul si fiind mai liber a venit langa mine sa vorbeasca… Pama mea, cum are omu gagica tre sa afle toata lumea, hai sa ne laudam toti ca vorbim la telefon cu femei… A dracu agarici, juma de metru cu mainile in sus si are si el femei…

GRESIT

Sarumana puiut, ce faci?

……..

Bine, cu frigu asta… Nu, nici n’am avut timp, i’am lasat’o unui coleg ca nu a avut azi la el, a zis c’o mananca mai incolo

……..

Ciorbita? Buun, de care ciorbita?

……..

Hai lasa ca’i buna s’asa, e buna, sa fie calda ca mi’a inghetat si sufletu in mine. Abia astept sa ma sui in masina, o prind pe asta de 4

……..

Aaa, pai lasa c’o facem amandoi, credeam c’ai ajuns, nu ti’e frig? Te’ai imbracat bine?

……..

Mai era aproape o paine, eu zic ca ne ajunge. Daca e, ma duc eu maine inainte sa plec sa iau sa ramana la baiat sa manance… Da, i’am luat si lui niste eugenii

…….

Nu puiut, sunt in tramvai, mai am 2 statii si ajung

…….

Aaaa, pai e bine. Mergem amandoi. Urca’te in masina, nu sta in statie ca ingheti de frig. Acum ajung.

……..

Din momentul ala nu a mai avut liniste, nu mai era atent la cei de langa el. Efectiv simteam ca’i vine sa coboare s’o ia pe jos. Ea? L’a asteptat in statie, era una la fel de mica… Parca a inflorit cand l’a vazut. La fel si el, parca voia sa arate lumii intregi ce are el. Era ca un copil care se bucura si arata tuturor ce are el mai de pret

Au plecat imbratisati… Incerca s’o protejeze parca de frig. Am realizat in momentul ala ca ce’mi lipseste cel mai mult e ceea ce se vede cel mai putin. Multi stiu ca’s salbaticit, rau sau cum Dumnezeu oi mai fi catalogat, daca insa in momentul ala mai aveam o inima in mine, s’a mai uscat un pic acum. Ei? s’au dus in treaba lor, eu in a mea, ma astepta o casa in care singuratatea e deja de prea multa vreme singurul stapan. Bucuria pe ziua de azi a fost c’am vazut doi oameni extraordinar de frumosi…

 

6 Comments to “Nu va bateti capu, nu merita citit. E de umplutura.”

  1. frumos si totusi atat de trist 🙂

  2. nu e chiar genul de articol pe care ma asteptam sa-l vad aici

  3. alaturi de celelalte articole, de trendul in care sunt scrise

Comenteaza acum cat nu's atent

