Cei trei gainari (gaina alba, gaina neagra reloaded)

Atunci am zis woooow, nu stiam ca Mircea Solcanu e atat de inalt… In fine, mi’am adus aminte dupa aia ca si pinguinu de Alex Velea si ala de’i singurul mai lipstit de haz decat Alexandru Arsinel e la fel de mic. Romica Tociu parca, In fine… Ziceam de cei trei. I’am vazut in muol, la film, pe undeva pe unde se mananca printre altele si cartofi prajiti, toti cu prietenele dupa ei, faine femei, ma rog, faine curci da na, chestie de gust. Ideia in sine mi se pare faina, au luat in baza misto gaina initiala chiar daca Solcanu nu parea din filmul ala. Ala e pur si simplu prea inteligent pentru o asociere cu soarecii ailalti doi. In rest era de remarcat duiosenia cu care o privea Velea in ochi pe’a lui… Uneori tragea cu ochii si la celelalte… Pervers arnoldica asta de ferentari.

Ideea in sine desi clar previzibila si absolut resuflata mi s’a parut ok. Eu as fi pus totusi cateva babe in locul alora. De fapt asta voiam sa zic.

5 Comments to “Cei trei gainari (gaina alba, gaina neagra reloaded)”

  1. “Ejti envedioz pe sucesurile”lor πŸ™‚ Celibatarule πŸ™‚
    Apropo:cum stai cu fiica pachidermului ?Mai bei cafea acolo? πŸ˜›

  2. Da, gaina batrana face supa buna.

Comenteaza acum cat nu's atent

