Or mai exista baieti buni?

UntitledCa femei bune si cuminti sunt pe toate drumurile, te impiedici de ele, sunt peste tot. Dupa intrebarea uzuala gen “Gata? La munca?”, vanzatoarea de la cafea ma ia direct… Poate stii v’un baiat bun, eu am doua randuri de case la Fundulea… Da sa fie baiat bun,am gasit un nenorocit care se dadea asa si cand l’am pus pe fratele meu sa se intereseze am aflat ca era un betiv nenorocit. Fratele meu e comandantul politiei din… Moment in care am facut un pas inapoi, pachidermul din fata mea devine mai atent la mine. Zic da, doamna, e plina lumea de nenorociti… As fi fugit da platisem deja cafeaua si nici de unde sa iau alta n’aveam, ca’s naspa pe aici pe la mine. In fine, zic pachidermului c’am sa ma interesez si daca aflu ceva o anunt negresit. Pachidermul imi da cafeaua si banii inapoi, lasa ca dau eu cafeaua azi, pari baiat serios. Sunt singurul serios pe care’l cunosc doamna zic eu bucuros ca am luat cafeaua si tragandu’ma mai langa  usa, ma gandeam ca pana iese mamutu de dupa tejghea ies si fug, ce pana mea, doar nu m’o prinde… Moment in care face ochii mai mari decat capu, efectiv ziceai ca’i musca, zice, si nu esti insurat??? A? in momentul ala sinapsele mele au luat’o de la zero cu procesarea. Initial ma gandeam la altele, zic ok, doua case in Fundulea, pachidermu aici… Poate are nevoie de v’un gen d’ala de ingrijitor, valet d’ala… Nu tata, dupa blocajul initial, cand a vazut ca ma uitam la ea ca maimuta la televizor imi zice: Eu am o fata, pe fii’mea. E contabila la restaurantu ala cu piscina, ala de la Belciugatele. Fata buna si cuminte… A bagat’o acolo patronu, adica primaru din Belciugatele ca’mi e prieten… Zic doamna, fetele muncitoare si de casa n’au noroc doamna, n’au noroc de baieti buni. N’am crezut c’am sa zic vreodata in viata mea asa da pana mea, incepuse sa’mi placa regia. Deja ma amuza… Ma duc sa’mi mai iau o cafea, poate devine mai curajoasa si’mi arata si’o poza

2 Comments to “Or mai exista baieti buni?”

  1. Te insori, ha? Ultimul mohican…

Comenteaza acum cat nu's atent

