Limba Materna. Intrebare existentiala

1225133513_miss-limba-1Mereu m’am intrebat de ce se numeste asa, de ce limba materna? Da de ce n’ar fi paterna? Adica limba mamei mele e diferita de cea a tatalui meu? Pai mama se naste direct vorbitoare de limba proprie si la nunta il invata si pe tata? Tata e atat de prost incat nu ma poate invata sa vorbesc? Pai nu invat singur? Si daca e obligatoriu pentru un copil sa invete limba mamei, mama de ce mai are nevoie de limbile lu’ tata?  Adica si eu, si tata, si tata lu’ tata am folosit aceleasi limbi in relatiile cu femeia si cand vine vremea sa avem un urmas limba noastra nu mai e buna? Pai ce? Ma invata mama s’o folosesc? Invat singur nu? Cum ziceam si mai sus, ca si tata, ca si bunicu… Ca orice barbat de altfel. Toti ne’o folosim insa doar de’a mamei se tine cont… Nu e normal, parerea mea. Poate se gaseste v’un limbist d’asta de studiaza limbile, sa ne explice.

2 Comments to “Limba Materna. Intrebare existentiala”

  1. Nu-s limbista si nu pot explica. 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

