Tu cand ti’ai pierdut virginitatea? ( e in trend intrebarea )

imagesN’am putut sa nu remarc, sunt pline revistele astea cu poze multe de interviuri de genul asta. Domnule/Doamna, cand v’ati pierdut virginitatea? Fireste, toti domnii si’ai pierdut’o pe la 9 ani asa si culmea, femeile dupa 48… N’am sa inteleg cum vine asta, niste hermafroditi penibili isi pierd virginitatea la varste foarte fragede, cu niste manechine de obicei care culmea, si’au pierdut’o foarte tarziu. Rezulta de aici ca niste babe frustrate deja sexual ai tavalit niste copilasi inocenti nu? Hmm… Mie’mi da cu virgula da’n fine, eu nu sunt vedeta. Eu la pe 15 ani am avut prima gagica cu care m’am si pupat, tot cam atunci am descoperit si masturbarea, tipa avea niste ugere faine si ma lasa sa trag de ele. De pierdut virginitati nu s’a pus problema, ei i’era frica de ma’sa, mie de unchi’su… Gagica era sportiva, d’asta de alearga de nebuna p’un carosabil special amenajat, nu stiu cum se numeste… halterofila parca. Mno, virginitatea mi’am pierdut’o cu sor’sa 400 de ani mai tarziu da asta’i deja alta poveste. Sor’sa canta la chitara, era gagica lu Gica Chioru… Mama ce omor mi’am luat…Catalin Botezatu cand si’o fi pierdut’o? Cum il chema pe ala cu care a inceput??? Ma rog, cam asta zic, ce gen de interviuri or urma in penibilitatile alea de reviste? Ce’ai simtit la divort? Ca si asta e in trend de cand basinosu ala de Banica s’a despartit de femei’sa… O educatie aleasa si’un simt al decentei bine structurat in  fiinta mea ( dupa cum bine stiti ) ma impiedica sa spun pe sleau cam cat de pregnanta e durerea pe care’o simt fix in cur pentru c’au divortat ei. Eu nu am bani de’o bere da balesc la stirile mondene… Niste cretini

 

 

 

14 Comments to “Tu cand ti’ai pierdut virginitatea? ( e in trend intrebarea )”

  1. Nici tu nu ai bani, ma??? Ce naibii se intampla cu barbatii falnici ai acestei tari???

  2. mori in mortii ma-tii de batran senil.

  3. retardatule.

  4. Daca scriam eu, veneam si cu dovezi, Liviule. Ca sa stii.

  5. de ce vrea omul ala sa mori?

  6. du te ba senilule….aia e fana pepe…si nu poate sa se masturbeze….duci lumea in eroare 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

