Dilema mea ( Sergiu Nicolaescu)

Snapshot_2013-01-03_182441N’as vrea sa trec in ochii vostri drept un hoitar, o hiena. Nu mi’a placut niciodata ca actor Sergiu Nicolaescu iar ca om n’am avut ocazia sa’l cunosc. O imagine mai mult sau mai putin obiectiva despre el mi’a fost indusa in timp de oameni care faceau cam ce facea si el, filme etc. In fine, nu asta e dilema mea. De fapt cred ca nu am formulat corect, corect cred ca era sa fie o scrisoare deschisa Danei Nicolaescu, sotia regretatului actor. Imi pare rau pentru pierderea dumneavoastra doamna, cu siguranta nimeni nu e in locul dumneavoastra si sunt absolut convins ca va doare cand vedeti ca celebrul dumneavoastra sot a ajuns subiect de bancuri scoase de sfertodocti… Etc. Nu despre asta as vrea sa vorbesc, as vrea sa ajung totusi la motivul pentru care desi n’as fi vrut, am ales sa scriu acest articol. Nu e un secret ca Sergiu Nicolaescu avea un copil cu o alta femeie, copil aflat pe undeva prin strainatate acum, nici ca (strict din auzite spun asta) nu prea tinea legatura cu el nu prea e un secret insa, acel copil la nivel teoretic ar trebui sa apara de acum nu? Asa cred si eu. Nu spun acum c’ar fi vreo hiena oportunista, nici gand de asa ceva, doar o hiena oportunista ar incepe de acum sa apara pe la tv, sa planga disparitia prematura a unui om de vreo 80 de ani cu tot ce presupune asta, love of my life, era un om cald si bun si alte cateva cacaturi care l’ar face pe Maruta sa’si termine emisiunea cu un nod in gat si cu cateva mii de euro mai sarac… 

Dumneavoastra doamna cred c’o sa faceti urmatoarele : Fiind o fiinta sincera, neinteresata de banii defunctului dumneavoastra sot o sa aveti grija ca inainte de incinerare sa rugati un nene doctor sa conserve mostre ADN care ar putea dovedi intr’o eventualitate ca el era tatal natural al copilului de care vorbeam mai sus. Cu siguranta dumneavoastra nu o sa vreti sa traiti cu regretul ca acel copil nu’si poate cere eventualele drepturi pentru simplu motiv ca marele actor si regizor a fost incinerat.  Din cate stiu eu din cenusa nu se pot preleva mostre ADN.  Ar fi pacat sa asistam la un alt circ pentru avere gen Ion Dolanescu, Adrian Paunescu, Adrian Pintea, Cum a fost cazul regretatului ziarist…

Condoleante doamna

Comenteaza acum cat nu's atent

