Dj Gojira…

Snapshot_2013-01-01_235154Lumea shoubizului autohton e colorata, fara niciun dubiu. Colorata si parca vazuta  printr’un cur de sifon, diforma asa. Nimic nu e ce pare a fi… Hai ca stiti toti asta, nu va alintati. In fine. La trecerea dintre ani am fost cu bajetii si fetili sa incercam ceva nou, si’am incercat… La Arenele Romane era DNB party (Adica Drum&Bass, nu stiu daca am scris bine, nici cat de relevant e nu stiu deci, trecem peste). Bla bla bla… Uitat vreo 2 ore la curul blondei de la Class, pe la un cret care era pe langa ea si arata de parca si’ar fi pus pe cap parul de la cur, din nou bla bla bla… Bum, trece pe langa mine unu in Sergio Tachini din ala rosu, cu un lant enorm la gat si cu o placuta d’aia de inmatriculare de Saviem… Legata de lant adica. In fine. 400 de kg o data, 400 de kg a doua oara, a noua oara, de fiecare data pe langa mine… Bine, la cat de mare era, trecea pe langa ambii pereti ai salii, nu despre asta vorbim acum insa. Am remarcat la el atitudinea gangsta, d’aia gen Tupac, Dre, Cypres Hill, Mafia si ma rog, Florin Salam… Am zis na, o fi v’unu d’asta cu probleme, e si el singur si sa nu stea acasa a venit aici sa’i vada pe posedatii astia cum sar in sus. O domnita din anturaj mai avizata si cu siguranta mult mai informata in domeniu, vazandu’ma usor atent la specimen  ma intreaba daca’l stiu… Mno, spre rusinea mea nu’l stiam. Adica cum, zice domnita facand niste ochi mai mari decat capul, nu’l cunosti pe Dj Gojira? Numa oleaca mai avea si ma si altoia… Who the fuck is Dj Gojira din Tandarei? De ce’ar trebui sa’l stiu eu? Voiam sa mai zic ceva da nu mai stiu ce. Ah… M’am documentat. Am vazut un interviu cu el, el miercurea nu fute ca e Telecinemateca… Stiu, sunteti curiosi. Nu gugaliti, daca ati vazut Batman, filmul in care Pinguin Man ala era Danny de Vito, stiti cum arata si artistul nostru. Asta e insa brunet si nu fute… Nu miercurea.

2 Comments to “Dj Gojira…”

  1. Cu siguranta in spatele atitudinii rebele se afla un baietel timid si complexat de problemele cu greutatea si de faptul ca femeile nu patrund dincolo de aparente pt a-i admira geniul DJ-istic.
    La multi ani!

Comenteaza acum cat nu's atent

