To do List… 2013

Snapshot_2012-12-25_150642E la moda. Fiecare constipat care n’are treaba si mai presus de toate, e putin bagat in seama isi face chestia asta. Adica ” To do list”. Zilele astea am vazut atat de multe astfel de minuni incat jur, doar faptul ca am niste muraturi teribil de bune nu m’a lasat sa borasc efectiv. Sincer, eu refuz sa cred ca cei da care sunt inconjurat sunt chiar in halul asta de lipsiti de imaginatie incat sa manance atat de grav, atat de mult cacat. Am zis cacat? Da, nu mai eram sigur…

To do list… Adica ce’am de facut. Pai pana acum nu stiai ce ai de facut? Pe final de an ai devenit brusc mai intelept? Adica pana acum ( nu ca n’ar fi evident) ai fost un capsoman si brusc, esti mai intelept? Eu sincer nu inteleg. To do list…

To do list’u meu ar suna cam asa:

1. Sa vad un iepuras Duracell cum isi face zambind laba  pana i se consuma bateriile si uita de unica si (forever) repetabila muza.

2. Vreau sa fut o grasa pe care toti ar fute’o dar de care nu se apropie nimeni pentru ca nu’i asa? Nu se face sa ne stricam faima de “baieti rai”

3 Vreau s’o refuz pe una care se crede atat de buna incat (din nou) nu’i asa? Refuza pe toata lumea pentru ca nu e frumos sa ne stricam faima de printesa absoluta si irepetabila. Sa nu ne manjim “Pedigree’ul”…

4.  Vreau sa raman acea fiinta care nu’si da instantaneu drumu’ cand un sincer si onest mancator de cacat il baga in seama. Ahh…

5. Vreau sa nu ma schimb, vreau sa raman acelasi neam prost cu care lumea nu prea se baga in seama

6. Vreau sa nu ma schimb

7. Vreau sa nu ma schimb

8.  Vreau sa nu ma schimb

9. Vreau sa ma scarpin linistit in cur cand unu incearca sa’mi arate ca’i deosebit de inteligent sau sa ma scarpin la coaie cu o mare placere cand stand de vorba c’o cretina, incearca sa’mi explice ca ea e miezul din propriul ei univers… Sincer doamnele, ma doare’n cur.

10.  Vreau sa’mi bag un OB in cur

11.  Vreau sa reusesc sa’l scot dupa 2 saptamani

12. Vreau ca o persoana importanta si influenta sa realizeze ca’s un minunat

13.  Vreau ca acea persoana sa inteleaga ca acordand credit unui idiot ca mine, e cretina.

14. Imi doresc ca buna si rabdatoarea mea Oana Barladeanu sa reziste mai mult de’o luna fara sa’mi dea block si unfriend pe unde ma prinde( asta e greu da deh, sper si eu)

15. Imi doresc ca toti cei care’n secunda asta se gandesc “who the fuck” e Oana  Barladeanu sa ma pupe’n cur.

16. Imi doresc ca prietenii mei, cei care scriu sau au scris pe colegii.cc sa ramana cum au fost, nu cum au devenit.

17. Peste tot si toate, imi doresc sa raman aceeasi prezenta discreta in viata celor care’mi sunt cu adevarat dragi

18. Nu le doresc celor care ma cred papagal sa realizeze cat de mult s’au inselat in privinta mea 

Acestea fiind spuse… Sa fiti sanatosi

4 Comments to “To do List… 2013”

  1. Succes cu “dorinta” nr.10! Faina imagine!

  2. Ehhh, bine-am revenit, imi spun mie insami, de! Uitasem cat de motivationale pot fi ideile tele! Noroc, ca ai multe! O lume minunata in care veti gaaaasi..nuuuuumai…..ce vreti voi, na!

Comenteaza acum cat nu's atent

