Banal, cititi totusi. S’ar putea sa merite…

E totusi o scriere ce merita citita. La intrarea in acest blog scrie mare Frozenideas. Cand am incercat ultima data o traducere asta nu insemna limitat, imbecil, cretin sau vreo alta forma de fiinta dezavantajata de soarta. Ideea de Frozenideas nu a venit ca o reactie la constientizarea faptului ca sunt un ingramadit incapabil sa proceseze o informatie sau sa duca o discutie cu un om. Ideea mea despre inghetatul ideilor sau gandurilor proprii vine daca vreti ca o asumare a lor, respectiv imi asum ceea ce spun, Intelegeti?  La intrarea in acest blog scrie mare Frozenideas, nu scrie Vasile Manu, Arhi, Chinezu, Manafu, Zoso sau vreo alta forma de inteligenta 2.0 la care i se pare ca un comentariu este stralucit daca presupune 20 de limbi in cur sau totalul acord in privinta v’unui articol care intre noi fie vorba, e mai de cacat decat cacatul unui oligofren la care i s’a pishat vreo sifilitica in structura genetica. Da? La intrare scrie mare Frozenideas. Asta presupune ca daca nu’ti aprob comentariul la v’un articol in 5 minute se datoreaza strict faptului ca nu l’am vazut la timp, nu e cazul sa incepi sa ai manifestari infantile gen iti sterg comentariul pentru ca nici tu nu mi’l accepti pe’al meu. Nu sunt ahtiat dupa comentarii, dovada sta in faptul ca nu’mi rog prietenii si nu fac plecaciuni in fata lor pentru a’mi transforma subsolul unui articol in vreo forma mutanta de mirc asa cum altii vor. Bine, vrei sa comentezi ceva e ok, o faci. Am acceptat comentarii gen “muistule” deci nu’mi poate spune cineva ca nu dau accept. Dau daca e cazul, nu sunt insa disperat sa sterg comentariile altora doar pentru ca ale mele nu sunt acceptate. In principiu ma astept sa nu fie pentru simplu motiv ca ma doare fix in varful cucului daca unu incepe sa lase urme pe scaun ca melcul pentru faptul ca cineva nu e de acord cu el. Va rog deci, sa nu mai avem discutii imbecile. Blogul asta este facut pentru aia 2-3 prieteni care’l deschid dimineata la cafea si care’si incep ziua cu el. Faptul ca altii dau din intamplare de el sau pur si simplu la recomandarea cuiva il deschide este produsul intamplarii.

Ps. Sibienii ar trebui sa fie mai molcomi. Stiam de ei ca’s oameni isteti, nu niste frustrati.

6 Comments to “Banal, cititi totusi. S’ar putea sa merite…”

  1. nu stiu daca are vreo legatura cu ce ai scris, dar mi-ai amintit ca sunt si eu putin cam toanta uneori. daca ma intreaba un om ceva intr-un anume context, efectiv ma blochez si nu stiu ce sa raspund, nu fac conexiunile intre ambient si intrebare. daca vrea cineva sa obtina un raspuns de la mine, intrebarea trebuie sa fie cu subiect, predicat, si toate celelalte forme gramaticale.
    cred ca nu sunt nici eu vreo forma de inteligenta 2.0, mai degraba 1-0 :))

  2. Niciodata ,citind p’acisilea,nu mi-a venit sa spun:”**istu** ,probabil din considerente mai presus de bunul meu simt 🙂 Adica imi place cum si ce scrii chiar daca uneori ma contrariaza 🙂 Si stii,apelative punitive mai blinde am folosit in alte locuri 🙂
    Recunosc ca m-am lasat pe tînjalã si n-am mai citit ce-ai scris..si-mi pare rau mai ales ca se pare ca am “pierdut”o disputa 🙂
    Dar nu “ma pot ţîne mnoa”sa n-o spun aia cu “sa-i chiş in freza “pe nesimtiti 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

