Imaginati’va…

Snapshot_2012-12-11_005016Imaginati’va o lume in care nu se mai intampla nimic. O lume in care toti ar trai cu amintirea celor deja facute. Fac pariu ca intr’o astfel de situatie daca trece suficient timp, si cele mai grozave si oribile fapte devin povesti pe care le’am asculta cu sufletul la gura. Raportat la viteza si lacomia cu care inghitim acum grotescul, circul de proasta calitate si in principiu cam orice presupune drama, trauma, barfa sau orice presupune sabii, injunghieri, violuri sau oameni arsi de vii… Ce sansa ar mai avea o amintire frumoasa sa supravietuiasca? Imaginati’va o lume in care nu se mai intampla nimic. O lume in care ce’a fost frumos s’ar uita rapid…

5 Comments to “Imaginati’va…”

  1. Doar cu 6 degete ai gasit? Pune ea mana pe tine. :))

  2. Pe bune ca tu iti poti imagina asa ceva? Ce-as putea crede din asta?

  3. Atata timp cat tu nu imi aprobi comentariile aici ti se pare fair sa-ti las aberatiile si jignirile la mine pe blog. Doamne, ii multumesc ca ai picat doar din intamplare la mine pe blog

    • Gresesti, acum am vazut comentariile. La tine pe blog nu am ajuns din intamplare, ajung de care ori un titlu de articol mi se pare interesant. Daca ai sters comentariile nu stiu, e insa alegerea ta.Nu stau eu sa fac ancheta vis a vis de capacitatea unuia sau altuia de’a duce discutii care nu’s neaparat placute

Comenteaza acum cat nu's atent

