No brain? No problem…

thNuma ziceam, nu ma tem de nimic pe lumea asta mai tare decat de ceea ce pare simplu. Numa’ daca aud ca ceva e simplu m’apuca amocu, parca intru intr’un fel de criza din aia. Ah, asta? Pai e simplu… Jura’te, unde ai vazut tu ceva foarte simplu? Simpla e operatia pe testicol deschis, lasatu de fumat sau doamne fereste, de bere. Asta e, nu ce pare foarte simplu e simplu, asta nu e simplu, e chiar foarte complicat… Viata e simpla… Ma rog, reformulez. Viata ar fi simpla daca nu ne’am complica’o noi. Azi am auzit un cuvant pe care nu l’am mai folosit de multa vreme, facil. Adica nu ca nu l’am folosit… Mai precis n’am avut nevoie de el. Il stiam totusi… Jur. Acum imaginati’va ceva. Va puneti sa dormiti, ca omu, ca tot omu. In starea aia de veghe, cand stai ca imbecilu si te intrebi daca dormi sau esti treaz incepi sa sforai. Te trezesti nervos si incepi sa te injuri pentru faptul ca sforai, in somn… Apoi realizezi ca desi credeai ca esti treaz, te’ai trezit din cauza sforaitului, automat luciditatea de care erai constient se anuleaza, e preluata de luciditatea pe care deja acum, complet treaz o constientizezi… Hmm. Dormeam deci… Acu’ na, zic daca m’am trezit, ma duc dreq sa fumez o tigara… Ce ma oftic, sa ma ridic din pat sa ma duc sa fumez, noaptea, naspa nu? Zic hai, s’asa nu ma mai ia somnu. Dau sa ma ridic si cucu, nu pot, parca ar fi adormit Oana Roman peste mine. Mort, paralizat, inert… Numa ochii mi se mai misca in cap. Si da’i, si zbate’te… Nimic, zic sa tip, da daca tip ce sa zic? Ajutor? Help? Someone please call 911? What the fuck? Realizez ca ceva nu’i tocmai ok  si atunci zic hai, e cazu sa umblu la inexplicabil… Da de unde sa incep? Sa ma uit spre geam nu puteam, capu imi era intors spre Gaguta… Parea ca nici ea nu se misca, ca e inerta. Pana mea zic, oricat de mult ti’ai dori sa fie altceva, e totusi un ursulet de plus nu? Cum cacat sa se miste? Doar nu sunt imbecil… Ma rog, sunt, da nici chiar atat de … Ma rog, pana la urma am reusit sa ma extrag din asta. Intr’un final, in zvarcolitul meu am reusit sa trantesc ceva care a facut zgomot, la decibelii care trebuiau si pe frecventa care trebuia. Curios totusi, desi am un scaun pe care se doarme foarte bine, de data asta a avut alta parere. Mno, s’am mai visat si’o anumita persoana, si carti de joc. Promit sa ma gandesc maine la asta. Acum m’as culca, pe bune. Naspa e ca mi’e frica…

2 Comments to “No brain? No problem…”

  1. Treaba asta cu paralizia mi s-a intamplat si chiar de 2 ori.

Comenteaza acum cat nu's atent

