Mantzy. Prima scrisoare deschisa pentru un idiot

Snapshot_2012-12-06_015418Snapshot_2012-12-06_015350Recunosc, la asta nu stiu cum sa reactionez. Da, m’as putea preta la mascari sau vreo forma mai mult sau mai subtila in care i’as putea explica de ce parerea mea e ca la faza asta a fost pur si simplu idiot. M’am gandit insa ca i’a scapat si’am avut dreptate, prima nu i s’a parut reusita si’a mai scris una… Acum… Cum sa zic eu, sunt extrem de multi onanisti de care un om deprins cu caterincile poate face misto, numa daca intorci capu pe strada gasesti un morman. Sa te pretezi totusi la a face misto de Mihaita Nesu? Un om in situatia la care n’ai vrea sa fii… Mi se pare josnic si d’un prost gust infiorator. Sincer, sunt atat de dezamagit incat nici macar sa mascaresc nu’mi vine. Urat domnule Mantzy, foarte urat din partea ta. Credeam in inocenta mea ca ai coloana vertebrala, stii ce e aia nu? E ceva distrus la omul de care faci misto, un om care cu siguranta n’a auzit de tine si sper nici sa nu auda, ar fi jenant sa i se spuna uite ma Mihai, un retardat, un roman de’al tau te ia la misto, i se pare amuzanta situatia ta… Ah, Mihai, imi pare rau sa’ti spun asta, mai sunt insa vreo cativa limbisti ordinari carora la fel’ li s’a parut amuzant ce’a scrie baiatu ala. Au dat si like.

Mantzy, dupa asta nu am pretentia sa’ti ceri scuze, e clar cat poti.

2 Comments to “Mantzy. Prima scrisoare deschisa pentru un idiot”

  1. Mantzy….sa i’si puna senile la minte….derapeaza rau….

  2. un bou. cum altfel sa numesti astfel de om? un prostalau

Comenteaza acum cat nu's atent

