Nu, nici eu nu sunt Blogger

Nu sunt blogăr, pentru că nu scriu decât de vreo 2-3 ori pe săptămâna.

Nu sunt blogăr, pentru că nu scriu pe un site cu numele meu dupa www.

Nu sunt blogăr, pentru că mecla mea are simtul decentei suficient de dezvoltat cât să nu apară, într-o pagină „Despre”, lângă o descriere cu iz de oligofrenie veselă.

Nu sunt blogăr, pentru că, la nivelul ăsta, mi se rupe pula de personal branding.

Nu sunt blogăr, pentru că nu stau la mâna niciunui blogăr.

Nu sunt blogăr, pentru că nu pup cu speranţă şi licăr în ochi curul vreunui blogăr mai vechi.

Nu sunt blogăr, pentru că tehnicile SEO sunt, în proporţie de 90%, o miloagă penibilă.

Nu sunt blogăr, pentru că pişcoturile sunt ieftine şi pot să mi le cumpăr şi singur.

Nu sunt blogăr, pentru că nu-mi stă-n fire să coc plăcinte şi să vând gogoşi.

Nu sunt blogăr, pentru că ştiu să creez o argumentaţie structurată corectă atât ca formă, cât şi în fond.

Nu sunt blogăr, pentru că eu mai dau şi la #buci.

Nu sunt blogăr, pentru că mi-e greu să o ard dualist în scopul de a plăcea cu fiecare ocazie, înţelegând aici discuţii (diferite între ele) în care oamenii se vorbesc de rău între ei.

Nu sunt blogăr, pentru că eu consider că o părere divergentă este, până la combaterea ei, o opinie de luat în considerare, iar nu „trolling” sau „heităreală”.

Nu sunt blogăr, pentru că îmi cunosc competenţele, limitele şi, destul de important, am un simţ al autoironiei relativ rar în blogosferă.

14 Comments to “Nu, nici eu nu sunt Blogger”

  1. In afara de faptul ca l-ai copiat pe tot,e superb cum l-ai link-uit spre orijinal 🙂 Ala de fura curent cum comenteaza ?

  2. nici plagiatorul nu e mai frumos :))
    si nici cititorii lui, sa fim sinceri acu’

  3. De unde stie oare IOANA ca io’n-am acea frumuşeaţã enterioara?Si ca o ascund al dreaq ghe bine ? 🙂 La fel ca si pe entelighenta ,de fapt ? 🙂 🙂

  4. #indubitabil 🙂 Glumeam cu IOANA :)Sau ,intr-un cuvint:”ma jucam in “curtea”ta 🙂 “

Comenteaza acum cat nu's atent

