Diferenta dintre “Pula” si “Ete Pula”

Pai pula mea, tot virginu care face pishu din picioare si are forta sa scuture virgulita cu doua dejte de mai bine de 3 ori are pula. Mica sau mare, supta sau infipta oooori folosita sau nu, avem puli. A dracu organ, au ajuns toti labagii sa’l tina numa in gura. Pe unde mergi sau indiferent de mediile in care te invarti asta auzi cel mai des, pula mea. A ajuns “Pula mea” sa fie mai des auzita sau citita decat “Made In China”. Numa zic si e strict parerea mea. Sunt doua feluri in care poti prinde in context organul respectiv. Primul ar fi modul vulgar, va explic si de ce. Sa presupunem ca avem un exemplar imbecilo-retard care are sentimentul ca daca intr’o fraza uziteaza de numele organului care’i lipseste e mai in trend. Nu, daca folosesti ostentativ pula intr’o discutie doar de dragu de’a te auzi lumea ca ai si tu ceva in gura risti penibilul. Intelegi ma? Pula cu urechi ce esti.

A doua varianta a folosirii ar fi cea prinsa intr’un context care in niciun caz nu face exces. Pana si cel mai nesimtit reactioneaza la 20 de “pula mea” pe minut. De partea ailalta, daca iei o virgina ( hai sictir) si’n focul discutiilor scap v’un fel de “mi’as pula” s’ar putea sa nu sesizeze. Mai mult de atat, e posibil sa gaseasca sexi exprimarea, intelegeti voi… Pula mea

4 Comments to “Diferenta dintre “Pula” si “Ete Pula””

  1. Esti tot mai abscons,indubitabil ca da #plm šŸ™‚

  2. si ce pula mea ai vrut sa zic, de fapt?

Comenteaza acum cat nu's atent

