O strategie de tot cacatu.( O alta poveste cu mai marii spatiului 2.0 )

Zicem asa: Daca incerci sa generezi o strategie trebuie sa fii cel putin istet. MMmmbuun, pana aici am stabilit niste limite decente care ne permit ( ca niste hateri cretini si lipsiti de viata sociala ce suntem) sa avem oarece pareri. Astazi am fost martor la un fel de catfight de tot cacatu, pe scurt: Se ia una bucata domnisoara ( sa’i zicem Luiza Danieliuc ) care din intamplare, ca o bloggerita nou nouta de care e ea, este prezenta la un eveniment oarecare, sa’i zicem si astuia NetCamp. Ma, ati inteles pana aici? Bine. Domnisoara Danieliuc este foarte ostracizata ca o alta domnisoara i’a atras atentia ca ea, EA, ma domnilor, adica ea, bloggerita cu doo luni vechime nu e bloggerita… Doamna asta cu apucaturi de patiser, cu placintele adica ( sa’i zicem si ei … Anca Duma) atrage atentia bobocelului ca ea nu e bloggerita… Adica nu e suficient ca aud asta aproape zilnic de la A-Listeri, acum o aud si de la femei… Tu nu esti bloggerita, eu sunt, intreaba’l pe Ciubotaru, el stie ca fac placinte…Eu sunt doamna cu placintele. Bai, esti cretina. Bot faci? De asta pe cine sa intreb? Pe Chinezu?

Bine, exagerez. Am intrat de curiozitate, am scris un comentariu decent si punct. Partea proasta e ca vreo doi insi au intrat din blogul aleia de se lamenta la mine pe blog. Manat de curiozitate m’am dus sa vad ce si cum… Ma fratele meu, invazie de A-Listeri, care de care mai impaciuitor si mai… Ultimul comentariu nu mai e aprobat, cel putin in momentul in care am dat drumul scrierii nu era decent si explica de ce ambele bloguri ale distinselor domnisoare urmau cu sfintenie linia sugacilor. Ah, de ce strategie, uitam ce e mai important. Dupa un numar de comentarii in care ambele purtatoare de sutien si’au intins mana frateste, mult mai celebrii lor mentori si’au facut de lucru pe acolo. Intrebare: Care’i probabilitatea ca mai mult de doi influenceri sa fie prezenti la o banala paruiala intre doua tute? Arhi  spunea ca doamna cu gogosile acu un an nici nu stia sa deschida un blog. Acu brusc doua virgine atrag atentia arhanghelilor 2.0? Urmeaza sa’si ia una pe Manafu avocat iar ailalta pe Zoso?

( Petcule, suji cucu. tot retard esti).

Tare’s curios

2 Comments to “O strategie de tot cacatu.( O alta poveste cu mai marii spatiului 2.0 )”

  1. Daca nu vad exact despre ce e vorba, tot nu inteleg nimic. Mai ai un blog? Esti A-lister? Ai fost la Netcamp? Ti-a placut?
    Etc…

Comenteaza acum cat nu's atent

