Un Gand…

Mi’am dat seama ca vreau sa zbor si’am realizat c’o pot face.

Mi’am dat seama ca pot fi destept, minunat …

Mi’am dat seama c’as putea fi sau face aproape orice…

Ma priveai curioasa, puteam sesiza in privirea ta ceva ce parea a fi intrebare, vis, dorinta. Puteam vedea cum stii deja raspunsul la o intrebare pe care nu erai pregatita sa ti’o pui si totusi…

Mi’am dat seama ca pot sa zbor si desi am realizat c’o pot face nu am mai vrut sa fac asta. Aripile care m’ar diferentia de multime ne’ar indeparta unu de altul. Desi m’ar putea duce oriunde… Renunt la ele pentru tine. Mi’am dat seama ca sunt destept, minunat chiar sau cum odata ma vedeam dar… Mi’am dat seama ca nu imi foloseste la nimic

Mi’am dat seama c’as putea fi sau face orice apoi din nou te’am privit in ochi, am inteles atunci ca orice as reusi sa fac as face pentru tine

2 Comments to “Un Gand…”

  1. Curios ca n-a comentat nimeni postul acesta.

Comenteaza acum cat nu's atent

