Mi’e dor de tine…

Imi este dor si de alt maestru, de Jean Constantin, de marele si irepetabilul Gheorghe Dinica. Imi e dor de Gica Petrescu, de Birlic… Imi e deja dor de Iurie Darie si jur, ma apuca spaima cand ma gandesc ca vine vremea sa’mi fie dor de entitati ca Victor Rebengiuc sau doamne fereste ce alta comoara…

Nu am cum sa pun poze cu toti cei la care le simt lipsa…. Scuze si plecaciuni. Rugati’va pentru noi de acolo de unde sunteti.

4 Comments to “Mi’e dor de tine…”

  1. acum 3 ani pe data de 10 nov s a stins Gheorghe Dinica, tot pe 10 nov , anul acesta s a stins Iurie Darie…

  2. Se inmultesc cei de care ne e dor.

Comenteaza acum cat nu's atent

