Futai (orgasm emotional)

” Unde sa mai fugi cand te ascunzi de tine?”

Cred ca am mai inceput o scriere asa. Oricum, multumim baietilor de la Parazitii pentru asta. Compromisul, exista vreo motivatie care l’ar putea justifica? Fireste, nu ma refer la situatiile fara iesire, chiar cred ca sunt si din astea. Ma refer la partea imbecila a lui, partea in care compromisul iti pare o rezolvare strict pentru ca esti idiot.

Parerea mea. Β Imaginati’va un perpetuum mobile. Imaginati’va primul bobarnac, cel care pune tot angrenajul in miscare apoi imaginati’va finalul. Prin excelenta un perpetuum mobile bine facut nu se opreste decat daca cineva face sa se intample asta. Compromisul este miscarea mecanica dintre cele doua actiuni, bobarnacul si piedica sa zic asa… Cu siguranta nimeni nu trebuie judecat pentru alegerile lui, nu am s’o fac nici eu. Prostituata isi justifica ocupatia dand vina pe diversi factori care au impins’o sa faca asta. Din nou compromis, unul judecat de puritani. E curva… In acelasi timp una la care i se permite orice alege sa fie emotional, insa mult mai justificat tot curva si totusi, ce face ea nu e prostitutie.

Ok. Exemplu imbecil: Un tata isi taie gatu pentru ca stie ca inima lui i’ar salva copilul si altfel nu se poate. E un exemplu imbecil.

Ma duc la curve pentru ca una normala nu ma vrea, nimeni nu ma place. Pai scuza’ma, cand iti futi la nivelul asta capacitatea de’a te respecta nu te supara, n’ar trebui sa te mire daca la randul lui respectul se reduce la simplu termen dintr’un dictionar si se caca direct pe devla cu care gandesti. Cred ca undeva intervine o mica problema, in conditiile in care tu nu te respecti, mai gandeste’te cand iti pui intrebarea “de ce nu ma respecta si pe mine cineva”. Ar fi retorica, intrebarea adica. Tu ai fi imbecil. Prima chestie pe care o pierzi in astfel de circumstante e respectul pentru tine. Cand notiunea de compromis iti infinge dintii in ceafa si sfori in maini si picioare, tot ce mai poti face este sa te maimutaresti asa cum ideea de compromis la fel de prost inteleasa ca si tine iti canta. Partea proasta? Partea proasta este ca te excluzi ca fiinta, te reduci. Unde sa mai fugi cand te ascunzi de tine? Retorica intrebare, nu?

25 Comments to “Futai (orgasm emotional)”

  1. Ceea ce ai vrut tu sa zici aici e adevarat, dar nu ti-au iesit exemplele. Sunt de acord ca, atunci cand faci un compromis, il faci uneori pt ca esti idiot, constientizand ca ai si alte optiuni.
    Compromisul, asa cum il explici tu aici, nu e o alegere singulara, tine de ambele parti. Ori, acel perpetuum mobile nu se opreste decat la cererea cuiva, asa cum spui tu, dar cu acordul lui. Nici in cazul prostituatei nu e vorba de compromis, ci de o resemnare sau o alegere, care este doar a ei si nu implica alte persoane.
    Compromis ar fi atunci cand tu ai renunta la mandrie, iar prietena ta ar incerca sa fie mai toleranta, astfel incat sa reusiti sa convietuiti in armonie. πŸ™‚
    Sunt sigura ca stii ce e un compromis, ma gandesc insa ca ai vrut sa spui cat mai multe si de aici provine si titlul postului. πŸ˜›

  2. stiu multe, ce ai vrea sa-ti mai spun?

  3. stiu ca nu ti-au placut observatiile mele :p
    si mai stiu ca o sa treci peste πŸ™‚

  4. nu stiu si nici n-as vrea sa intru in amanunte πŸ˜›

  5. da, mai, stim toti d-astea, dar sa ne simtim mai bine habar nu avem. stim sa ne criticam, inclusiv sa ne criticam ca de ce nu ne simtim mai bine, dar problema nu am rezolvat-o.

  6. o, dragul de tine, cineva a luat o nota proasta la compunere…nu pot sa ma uit in ochii aia atat de tristi.. 😦
    pai, ca sa vezi, cel care se plange esti tu
    de ex, ai putea incepe prin a convinge prostituatele sa-si schimbe alegerile πŸ˜›

    ps. s-ar putea s-o faci fericita pe Ioana cu kapa man
    o, man sau o, boy

  7. In primul rand, nici tu nu stii ce-mi place si ce nu. πŸ˜›
    In al doilea rand, nu tolerez oamenii de genul: sunt de acord cu ce spui pt ca te plac
    Fiecare om are o parere si ceea ce mi-ar placea, cu siguranta, ar fi sa vad un blog mai activ, nu doar tu si eu, persoane care sa-si expuna parerile pro sau contra, cu argumente, bineinteles.

    Ca o paranteza: pe mine lucrurile marunte ma fac fericita.

    • 1. Blogul e activ in conditiile incare il vreau activ. Daca raportezi animozitatea unui blog la numarul de comentarii iti recomand sa’l citesti pe Zoso sau nu stiu ce alt ahtiat de trafic mai exista in blogosfera.
      2. Nu confunda numarul de COMENTARII cu numarul de VIZITATORI. Comentariile le poti vedea, ma rog, le vezi pe cele la care le dau eu drumul. La informatii gen numar de vizitatoti nu cred ca ai acces.
      3. Nu am spus ca stiu ce’ti place, tocmai d’aia “compunerile” mele iti displac probabil. Eu nu am cum, nu vreau si nu pot influenta omul. Parerile mele sunt strict ale mele, nu impun nimanui sa’mi impartaseasca vreo convingere
      4. Pe cine fac sau nu fac fericita… Este strict alegerea mea
      5. Blogul e blog, nu forum
      Altceva?

  8. 1.Cred ca m-i inteles gresit.
    2. Al doilea rand se referea la Ioana.
    3. Nu ma intereseaza prea tare daca blogul tau e activ sau nu. Ma simteam singura pe aici, doar noi doi, eu cu un neuron, tu cu doi, unul isi cauta evident perechea.
    4.Nici pe cine faci tu fericita nu ma priveste si nici n-as vrea explicatii; ma refeream doar la fericirea mea.
    5.Poate ca ar trebui sa ma numar printre vizitatori, mi-am facut de cap prea mult pe aici. πŸ˜›

  9. se cerea o explicatie, am avut impresia ca te-ai simtit intr-un fel

    As mai putea sa-ti spun ca: I don’t give a shit because this is bullshit, dar, dupa cum vezi, ma abtin.
    Nu inteleg de ce as fi o serioasa cand subiectele tale sunt niste aberatii.

    Sunt o vizitatoare, dar nu se stie pt cat timp.

  10. Dar noi de ce ne certam aici?

  11. Caile domnului sunt mult prea complicate! mai ales atunci cand te indragostesti de o curva…

  12. πŸ™‚ ))) ai dreptate, oameni cu mai multe suflete… cate unul pentr.u fiecare amant…

Comenteaza acum cat nu's atent

