Lacusta. Subtilitati cu (si despre) “popularii” din online

Momentul ala in care ai vrea sa spui multe… Dar lasa, sa revenim la insecte

Soarele inca mai arde usor, eu, minuscula insecta m’am oprit sa’mi trag sufletul pe ceva ce pare a fi un gard. Putin mai incolo o musca de cacat bazaie fericita… A observat cineva? Musculita betiva sau musca de cacat e mereu norocoasa, mereu cineva functioneaza ca o loterie pentru ele, mereu o astfel de insecta trage lozul cel mare… Eu? Sunt lacusta, mananc iarba. In viata mea nu e nimic spectaculos… Pana si gandacul de balegar are o viata mai palpitanta. Vorbeam cu Leuleasca ( nume de cod Leuleaxa, sa n’o cunoasca lumea) despre asta, despre gandacul de balegar adica. Ala face din cacat o bila mare… El asta face, toata existenta’i e guvernata din asa ceva. Din cacat s’a nascut, in cacat traieste si ghiciti??? In cacat moare. Asta dupa ce toata viata face bile din cacat… Ar putea sa faca bile din muci, ca oamenii ca sa zic asa. Oare cum ar arata un om cu o bila de muci mai mare decat el? S’o care asa… Peste tot. Pai daca gandacul de balegar poate, omu de ce n’ar putea? Leuleaxa cica daca balegaru e de ierbivor, gandacul se presupune ca’si pastreaza oleaca de demnitate… D’apai, s’atunci omu sa faca bile din mucii unui vegetarian. Nu? In fine, ziceam de mine, lacusta, M’am oprit pe’o sipca, sa’mi trag sufletul. Oleaca mai incolo, musca de cacat bazaie, bazaie fericita mai precis. Ea stie ca lacomia e direct proportionala cu numarul cacatilor. Stie bine ca orice cacat isi are musca lui… Totusi, hai sa vedem lucrurile dintr’o alta perspectiva. S’a gandit cineva pana acum ca pana si ceva scarbos cum e cacatu, poate beneficia d’un statut privilegiat? Sa luam de exemplu un A-Lister, unu la nimereala. Chiar daca arata si se comporta ca un cacat, scrie sau gandeste ca unu, mereu o sa fie bazait d’un numar semnificativ de fuste mutute. De ce? Cacatu e prin excelenta atragator, am auzit ca unii il mananca de placere, altii de foame sau pur si simplu, din obisnuinta. Concluzionam deci ca prea des amintitul element este deosebit de popular, ma rog, daca raportam totul la numarul de muste care’l bazaie e popular, da’l in cacat, n’ai ce comenta.

Eu? Eu sunt o insecta, o lacusta mai precis. Azi m’am optri sa’mi trag sufletul pe’o sipca. P’un gard. Soarele’mi mangaie cu ultimile puteri bucile. Un pic mai incolo, fara sa’i pese de’o musca de cacat fericita, un greiere incearca sa corupa un licurici. Nu stiu daca licuriciul e baiat sau fata, cred ca nici greierele nu stie…

10 Comments to “Lacusta. Subtilitati cu (si despre) “popularii” din online”

  1. Ce lacusta esti tu si ce muste de cacat suntem noi :)).

  2. imi place cum se da greierul la mine

  3. deh, s-a facut lumea rea, o veni apocalipsa si ne vom schimba
    apropo, zilele trecute, am visat ca am murit, deci va fi o musca de kk in minus, nu?

    p.s. rautaciosule, ar trebui sa-ti bagi si tu un bec in fund :))

  4. aoleu.. si daca sunt cea mai buna prietena a ta? :))

Comenteaza acum cat nu's atent

