Stiu ce vreau Vs Fac ce vreau

Da ma, am gresit, am riscat pe pielea mea si nu mi’a iesit manevra, asta am ales eu… Mno, se genereaza o alternativa riscanta daca insisti in  asta. Granita dintre risc si inconstienta e foarte fragila, fragila si deseori trecuta de multi fara prea mari eforturi. Am observat la cei care traiesc mai la limita doua aspecte determinante. “Stiu ce vreau” sau “Fac ce vreau“. Prima parte ar fi o arta, a doua parte un lux pe care cred ca nu multi si’l permit. Bine, ma refer la a sti ce vrei cu adevarat, nu la scuzele jalnice cu care incerci sa’ti calmezi orgoliul sifonat dupa ce ti’ai dat cu stangu’ in dreptu… Uneori avem sentimentul straniu ca stim tot, alteori fascinati de te miri ce limitam partea intelectuala a fiintei rezumandu’ne strict la cacati mancati de dragul audientei, de ce? De ce nu? Viata e ca un joc de poker sau de sah, n’ar strica sa avem in vedere insa ca nu suntem unicul pion sau rege dupa o tabla, tabla aia numita viata e impartita la randul ei cu alti pioni sau regi. Mai sunt si nebuni e adevarat si aveti in vedere, uneori unu din asta poate functiona ca liber arbitru in viata ta. Un sut in cur sau un pumn in gura poate fi justificat intr’un final. Pana  la urma primesti ce meriti, nu?

18 Comments to “Stiu ce vreau Vs Fac ce vreau”

  1. Interesant punct de vodere .Si totusi eu”vad”viata fiecaruia tot ca o tabla de sah dar una personalizata..Fiecare sintem pe tabla “noastra” kingi 🙂 In functie de cum”mutam”ajungem pioni sau sintem “scosi din joc” ..

  2. Eu nici nu stiu ce vreau, asa ca nu as putea spune ca fac ce vreau. habar nu am ce fac.

  3. Mai bine zis, esti rasplatit pt ceea ce faci.
    Fiecare rege pe o tabla de sah, de cele mai multe ori, primeste sah-mat de la o regina. :p

  4. De obicei, regele e faultat de regina altuia. :p

  5. viata ar fi prea plictisitoare, nu?

Comenteaza acum cat nu's atent

