Prima dragoste( un articol emotionant despre fete si masturbare)

Eram ca orice copil, ma indragosteam repede… Fetele? Jucause, abia incepuse sa le creasca sanii, se evidentiau prin rasete zbanghii si felul zgomotos prin care incercau sa’si impuna punctul de vedere. A observat cineva? Fetele cand sunt mici si au o polemica vorbesc tare, incearca prin zgomot sa compenseze lipsa argumentului. Daca un baiat le place tipa in gura mare, toata gasca trebuie sa afle ca ea, fata adica e placuta de unu. Fireste, ei nu’i place de el, bleah, nu’i place da culmea, numa pe unde e ala e si ea. Fireste, baiatul o urmareste… Un magar. Trecand la adolscenta situatia s’a schimbat un pic. O data cu primele fire de par crescute in barba mea incepea sa le creasca si lor marar pe razoru curului, deveneau vazand cu ochii mai discrete in manifestari, erau mai cizelate… Incepeau sa devina femei. Atunci am cunoscut’o, avea ochi mari, albastri, era sportiva. Nu prea avea sani ca colegele ei, erau mai mult ca niste sfarcuri mai umflate asa, dadea mereu vina pe antrenamentele specifice atletismului… In fine. Au trecut ani… Ieri m’am intalnit cu ea intamplator, mi’a facut cu mana. Mi’am adus aminte ca si cand eram impreuna din motive de virginitate tot cu mana imi facea, numa asa. Cu ea am experimentat prima ejaculare constienta langa o femeie. Bine, si ea a experimentat trauma, nu intelegea ce satana e minunea aia dupa mana ei si dupa rochitica ei galben cu motive florale… M’a intreabat daca’mi e rau, am vrut sa’i strig ca nu, ca o iubesc… N’am reusit, am intrebat’o doar de ce dracu urla ca disperata si mai ales, de ce dracu s’a oprit cand era mai important… Ma enerveaza asta. Mereu se opresc cand e mai important. In fine, am descoperit ca masturbarea e placuta, chiar foarte placuta. Mai ales cand e facuta cu mana altuia. Ma rog, adica sa nu fie mana ta, sa fie o mana de femeie, nu o mana de barbat… De ce dracu as vrea sa ma masturbeze un alt barbat? Hmm…

6 Comments to “Prima dragoste( un articol emotionant despre fete si masturbare)”

  1. Chiar daca te voi cunoaste vreodata personal, nu-ti voi face niciodata cu mana. Adica nu te voi saluta, nu te gandi la altceva.

  2. Ce chin dar ce…placere..hmmmPrima “mînã”de femeie ..(scuze pt.rima)
    Ps1:Cind cer barbatii mina unei …femei ?
    Ps2:Si …rochiţa?Cu rochita cum ramine ?
    Ps3:obsedatule 🙂
    Ps4: De “dragul”tineretii”ai verificat daca mai are “antrenament la radiocarp”?
    #ARFU ….

Comenteaza acum cat nu's atent

