Colegii.cc. Scrisoare deschisa

Haters gonna hate & troll… Asta mi’a atras atentia prima data cand am gasit  colegii.cc. Pe bloguri nu prea intru, sau intru doar daca am de topit frustrari, de dus razboaie personale sau daca am de futut v’un cretin care pur si simplu mi’e antipatic.. Am si eu nebuniile mele, cine nu le are? In fine, colegii mi’au atras atentia, baietii de acolo mi s’au parut dezinhibati, destupati la minte si d’un cretinism genial, ceva ce gasesti doar la oamenii foarte isteti, la oamenii care nu’si taraie buca pe maidanul asta plin de jeg al “onlainului”. Destula vreme m’am distrat vazand  cum sutuie cate un cretinas din asta cu apucaturi de guru media, cum lesina in palme cate un constipat si credeti’ma, e departe de mine gandu’ de’a rade zgomotos de altul cata vreme sunt eu protejat. Nu stiu ce anume a gripat un angrenaj care parea sa mearga foarte bine… Nu vreau ca baietii de acolo sa se supere pe mine, cu parte din ei am stat cu mare bucurie la o bere insa ceva nu mai merge. Nu sunt eu cel mai in masura sa judec sau sa stabilesc prioritatile pe care fiecare dintre ei le au insa, ca cititor si fan imi permit sa am o parere si parerea mea ca ca blogul s’a transformat incet intr’o basina mai fasaita decat basinile cu iz intelectual pe care le da eternul si prezentul Vasile Manu. Ce nu’mi place este ca mai nou s’a transformat intr’un loc in care haterii nu mai sunt hateri, sunt internauti cu conceptii de MIRC care au de dus razboaie personale cu cei asemeni lor, naspa. Ce e dureros? Dureros e ca cei de care acum ceva timp radeati au ajuns acum sa faca misto. Fain nu?

10 Responses to “Colegii.cc. Scrisoare deschisa”

  1. Nu intri pe bloguri? Interesant.Bine de stiut .Cit despre #colegii ,vad si eu ca sint tot mai disparati si ca par sa-si imparta “pumni in fata” .Imi pare rau dar o sa-i citesc in continuare..SI pe ei nu doar pe tine 🙂

  2. @smurdbihor Te gândești prea departe :))

Trackbacks

Comenteaza acum cat nu's atent

