America – Combustibili = The End

Americanii. Cetatenii acelei tari care a omorat pentru petrol cat nu a omorat nicio alta tara au ajuns sa se incaiere INTRE EI pentru cativa litri de benzina. Asta dupa o furtuna. Daca la nivel global ar veni o criza de combustibil va imaginati ce s’ar putea intampla? Care’ar fi reactia celei mai “democratice” tari din lume? Oare la ce jaf s’ar preta obezii aia retardati de peste ocean? Hmmmm… Grea intrebare, previzibil raspuns.

6 Comments to “America – Combustibili = The End”

  1. Tocmai am vazut la stiri cum arestau un negru ce se voia viteaz,apoi un alt (ţi)negru ce vocifera ca ce are numerele auto cu soţ sau fara soţ? Mi-am amintit de ceasca si vremurile alea:pariem ca-l linşau ?
    La cita dependenta au de curent,petrol..şamd. sint convins ca-i va duce dracul la un cataclism …spre deosebire de”noi primitivii”…
    Nu te-ai intrebat de ce 99% din filmele catastrofice au sua ca loc de desfasurare?

  2. Tot SUA este pe primul loc la nasteri in randul adolescentelor 🙂
    Zici ca sunt tara bananiera.

  3. Am prieteni americani, discutam cu ei si-mi spuneau ca pana si ei s-au saturat de ce se intampla pe acolo.

Comenteaza acum cat nu's atent

