Helouin sacs

Aseara m’am barbierit. Barbierindu’ma am realizat ca nici de’a dracu n’as gasi masca sa ma prinda mai bine decat propria mea fizionomie. Fiind corespunzator de urat, deci in ton cu marea sarbatoare importata de la amicii de peste garla am constatat ca nu mai avea rost sa ma si schimonosesc cu te miri ce pomezi. Bine, sa revenim la helouin, el sacs. La fel ca St. Valentines e sarbatoare imprumutata, asimilata si promovata de’o mana de cretini. Bine, circul si panarama facute pe marginea acestor sarbatori mai scoate cate un trist din rutina, fetele’si scot strampii noi in lume, nu mai e nevoie sa se fardeze sau sa’si ascunda faldurile de grasimi si tzatzele lasate, acum au o scuza, sunt mascate de helouin… Sanki, ale dracu urate, de parca ce le’a dat mama natura nu era suficient. Mno, m’am plictisit.

Ps. De ce parte majoritara din femei se imbraca doar de halloween in vrajitoare? Stim bine cu totii ca asa ceva sunteti zilnic :))

6 Comments to “Helouin sacs”

  1. bre, io fusei Draculuna :)))…este o diferenta de helouin ul asta, aici ii liber, in tara se munceste, nu? :))) astia stiu sa profite de orice kkt de sarbatoare,…cum e sarbatoare tzac si liberul :)))…de cand ma stiu n am mai intalnit atatea libere, ma jur!

  2. iti doresc sa te iubeasca toate vrajitoarele din lume.

  3. Nu mai rade, asta e un blestem, sa stii. Doamne fereste sa trebuiasca sa te insori cu toate. :))
    Eu as fi ultima.

Comenteaza acum cat nu's atent

