Sex (30 de secunde)

Lipsa celor 30 de secunde de sex saptamanal isi face simtita prezenta, sa facem sex deci. Astazi m’as opri asupra unui aspect, aspect care are asupra partenerului efectul pe care Cocolino il are asupra rufelor proaspat spalate… Pai, zic asa: Daca tot te’ai apucat de asta, zic sa si fii prezent acolo, nu? Sunt unii/unele care’n pat sunt ca pensionarii in mijlocul trotuarului, se opresc in loc de parca n’ar mai sti de ce’au plecat de acasa. Pai, daca o faci pai fa’o tata, oricat de bun sau bunaciune ai fi nu te ajuta cu nimic daca stai in pat ca vaca la monta… O sa radeti, mi’a zis mie cineva cand eram mai mic ca prezenta nu e suficienta, tre sa fii si parte activa in poveste. Bine, exceptia am descoperito cand am descoperit si masturbarea, muuuuult inainte. In fine, ziceam de sex. Multe spun ca n’au de ce sa faca sex oral, ca p’ala il fac doar curvele si ca daca le iubeste barbatu se rezuma strict la … La ce? La penetrare? Adica se suie pe  tine si da din cur? Dupa un an tot asta face? Poate, cu siguranta o face cu alta insa. Sau, pai eu sunt smecher, cum sa bag eu botu? Numa papagalii il baga… Da, papagalule. Lasa ca il baga altu, tu fii smecher in continuare. Parerea mea…

Gata, sunt la munca. N’as putea justifica o eventuala erectie…

15 Comments to “Sex (30 de secunde)”

  1. Ce loc de munca ai, de-ti vin idei d-astea :))?

  2. vai de mine si de mine, ce pozitie interesanta

  3. sunt mari sanse sa-ti rupi gatul, nu-mi asum asemenea riscuri

  4. Piftia o mancam cu grija, iar sexul il facem cu bagare de seama. :p

  5. Am o dilema. De cate ori ma intalnesc cu un vecin, nu ma slabeste din priviri.Efectiv, se opreste din ce face si ma priveste direct in ochi si, crede-ma, nu arat a fotomodel. Oriunde ne intalnim, eu sunt aia care-si coboara privirea sau trebuie sa ma uit in alta parte. Te rog, vreau si eu parerea unui barbat.

    • Nu sunt cel mai in masura sa dau sfaturi. O parere rapida ar fi ca barbatul te inhiba, cred c’ar trebui sa lucrezi la increderea in tine.Dar pe bune,faptul ca incerci sa proiectezi faptul c’ai fi o femeie tare nu’ti face bine… Parerea mea, strict.

  6. Din ce pct de vedere “femeie tare”? Mai mult ma intimideaza si ma enerveaza ca ar putea trage concluzii gresite.

  7. o sa am, merci

Comenteaza acum cat nu's atent

