Femeia (utilitati, solutii)

Bai, eu am observat ca daca stau cu capu usor inclinat spre stanga si’mi dau bobarnace incet asa in tampla dreapta, suna a gol. Ati vazut cand luati pepeni de la piata si’i ciocaniti usor? Ei, sunetu ala se aude si la mine. Altfel, daca stau cu el drept si repet actiunea suna a plin, parca ar fi plin cu apa ca’i un zgomot infundat asa, surd… In fine. ma gandeam eu asa, in nemernicia mea, daca barbatul ar fi ca animalele alea de’s capabile sa se reproduca singure? Sau sa fim hermafroditi, da s’avem si ugere cum are Pamela Anderson… Oare ne’ar mai trebui femei? Aaaaa, stai ca uitasem, sa avem un sex intr’o palma si unu in alta… Ma rog, aici mai e de discutat, sa poti baga p’unu in altu adicatelea, dupa nevoie. Ziceam deci, de ce’am mai avea nevoie de doamne? Ma rog, sa existe si ele, in crescatorii, ca fazanii. Sa li se dea cate una infractorilor in loc de inchisoare, sa’i pedepseasca asa. Intelegeti? Da sa le dea cate una urata si’a dracu, sa nu mai faca alta data. Cate’o paroasa asa… Saaau, femeile sa fie pe post de animal de companie, cum sunt cainii. Cum ar fi s’o vezi stand sub masa lingandu’se singura ca Laika? Hmmm…

Ps. Nu sunt misogin

21 Comments to “Femeia (utilitati, solutii)”

  1. De-ale WC-ului.

  2. Mi le imaginez pe prietenele tale cele mai bune lingandu-se sub masa ta.
    Cred ca ai fi in “heaven” de bucurie.

  3. Oricare ar fi fost intentiile tale, de caterinca sau nu, nu cred ca prietenele tale au aprobat postarea.

  4. Norocosule. Asa un om bun cu atatea idei proaste…

  5. Ihim. Asta cu Laika presupun ca nu ti-o scoate nimeni din cap. Ai gasit vreo prietena sa-ti satisfaca dorinta? :p
    Haideti! Prietenele la nevoie se cunosc! :))

  6. doar daca nu gasesti nicuna disponibila sa faca efortul asta pt tine, atunci ma sacrific eu :))

  7. te asigur ca nu suntem

  8. ma mai gandesc

  9. va trebui sa ma convingi :p, pana atunci, noapte buna

  10. Al dreaq animal de companie ….ahaaa..
    Mi-au “înghetat ideile” 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

