Localitatea Baicoi.

Este o localitate in Romania, nu va mint, pe bune. Cred ca orice retardat stie asta… Pana si eu. Ma rog, nedumeririle mele sunt altele. De unde doamne iarta’ma vine numele asta? Baicoi, de unde si pana unde? Eu cred ca pe intemeietorul locatiei respective il chema Coi, Coi pe care in copilarie il strigau tovarasii de joaca “Coooooi, baCoi, hai ma afara sa ne jucam”. Stiti si voi cum e, timpul trece, porecla tinde sa se asocieze cu numele… Astea. Deducem de aici ca Coi al nostru asociat cu Bai ala din fata rezulta ce? Exact, un fel de ” Baicoi, te’am asteptat aseara, pe unde dreacu ai umblat?” Din nou, timpul trece, asta a lu’ Coi devine Baicoi, invata omu ceva carte si devine v’un fel de primar prin urbea aia cu nume de… Da oare pe nativii locatiei cum i’am putea numi? Baicoieni? De unde esti coane? Din Baicoi… A, esti Baicoian de’al meu. Respect… What the fuck is wrong here? Chiar asa, or exista ceva personalitati din alea nascute acolo? Cineva care sa fi facut ceva notabil? Jur ca nu stiu.

6 Comments to “Localitatea Baicoi.”

  1. Iuliana Tudor – prezentator “O data in viata”- nascuta la Baicoi. Vip, iubita teribil de domnu’Ciutacu.

  2. “Numele localității se pare că derivă din Bai (de la Baiu, un cioban coborât din Munții Baiului, aflați puțin mai la nord de Băicoi – probabil primul locuitor al satului) și köy (care în turcește înseamnă sat). Toponimul Băicoi poate avea deci semnificația “satul lui Baiu”. Baiu a fost familia care a stăpânit cea mai mare parte a vetrei satului.” Wikipedia

  3. A fost placerea mea.

  4. am cunoscut pe cineva cu numele BICOI…da, stiu care e prima ta intrebare…avea ambele COAIE tipul…asa ca tipul cu doua coaie ar fin traducerea cea mai buna a numelui sau, nu??

Comenteaza acum cat nu's atent

