Visul. Drumul spre o alta lume

Aaaa, da. Fie ca’s terifiante, placute, umede sau cum mai sunt ele, visele ne’au fascinat mereu. Unii le’au asociat cu mesaje trimise de te miri cine, premonitii sau variante de tot felul ale unor realitati paralele… Nu stiu, intelegeti voi, cert e ca datorita lor toti suntem mai mult sau mai putin calatori prin multitudinea de posibile alte realitati. In fine. Unii se plang ca nu viseaza, adorm bustean dupa ce’au numarat sute de oi, molii, basini sau bani, nu stiu, habar n’am. Cert e ca eu m’am saturat de ele. Nu stiu ce sa mai fac sa le mai potolesc, cum adorm cum visez. Ba ma bat cu zombie sau alte natii de monstrii, ba pescuiesc, alerg sau zbor, ba caut te miri ce pe te miri unde sau ma mai tavaleste cate una… Unii ar spune ca’s sanatos la devla, cica daca esti deranjat acolo lipsa viselor ar trebui sa fie primul semn ca nu esti cu covrigu intreg. Partea proasta e ca dupa o noapte intreaga de alergat ma trezesc obosit de zici c’am jucat fotbal toata noaptea, si picioarele’mi tremura. Singura parte buna e ca deja mi le pot controla. Daca nu’mi place trec rapid la altu… Mno, sa visez, nu zic nu. Da sa vina d’alea cu mesaj, sunt prea putoare pentru a sta sa triez gunoiul de ce trebuie. Noaptea trecuta am fost la vanatoare si mancam piersici…

Ps. Tare’s curios ce’ati inteles din asta…

2 Comments to “Visul. Drumul spre o alta lume”

  1. Eu inteleg ca esti reincarnarea lui Hemmingway 😀

Comenteaza acum cat nu's atent

