Dragostea se face’n minim doi, fara fete langa noi.

Fireste, ar fi interesant de aflat care din ei ar fi fetita, ala mai lung care sufera vara de insomnii? Sau ala mai mic, patratelos langa buric si tatuat… Ma rog, asta in cazul in care dragostea s’ar face’n minim doi, fara fete intre noi,langa sau in imediata apropiere… Sau poate’l ia si pe Fuego, sa fie totul mai pervers asa. Dumnezeule, nici macar nu’mi pot imagina. Sa’l aud pe Fuego ca’i spune p’ailalti doi maicutei lui daca nu se joaca si cu el.

Eu vara nu dorm… Mno, a venit toamna. Acum ne ierti? Te bagi si tu la somn pana la anu cand intra seceratoarea’n grau? Ia’l si pe pitiponcu de Velea cu tine, pls. Ne’am saturat de dragoste in doi cum ne’am saturat de (mereu aceleasi) melodiile distinsului si indelung fermecatorului Banica, alea de Craciun.

6 Comments to “Dragostea se face’n minim doi, fara fete langa noi.”

  1. Nu te poti kk in gusturile omului. Totusi, as spune, ca peste 50% din populatie ar da “like” acelor melodii. Insa.. omul are dreptul la o opinie. Tu zici,tu auzi.
    Si, o altfel de formulare: daca nu-ti place tie, nu inseamna ca nu e bun.
    Altii ti-ar spune: daca nu-ti place, inchizi radioul.
    Sau poti sa te …

  2. In cazul tau parerea ta are si o extensie, desene si ironizari. Si, in al doilea rand, vorbesti si in numele altora.
    In opinia mea, nu cred ca esti tu in masura sa-i tragi la raspundere pentru felul cum canta sau pentru ce canta.
    Uite, am avut si eu o parere.

  3. Sa concluzionam atunci, ca nici tie si nici mie, nu ne plac aceste melodii, insa, ca niste oameni civilizati ce suntem, ne abtinem de a-i invinovati pe cei ce le canta pt nemultumirea noastra. :p

Comenteaza acum cat nu's atent

