Legea talionului. ( ce buna ar fi…)

Legea talionului. Legea talionului este una dintre cele mai vechi legi existente. Ea consta în “justa reciprocitate a crimei și a pedepsei”. Această lege este deseori simbolizată prin expresia „Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte”. Ea caracterizează o stare intermediară a justiției penale între sistemul vendettei și recurgerea la un judecător, ca un al treilea, imparțial și dezintertesat. Adica: mi se pare absolut normal ca un bastard ordinar care’mi omoara copilul pentru a face rost de 10 lei, pentru ” a produce”, sa se duca 5 ani la pensiune unde, ma scuzati, si eu il intretin. Nu, tata! Ai violat? O grenada in cur mi se pare o alegere corecta. Ai ucis pentru bani? Taiate mainile, picioarele si limba si tinut in viata intr’un tarc vreo 20 de ani. A, sa i se scoata si dintii, sa nu’si rupa venele si sa crape. Violezi pe cineva? Ok, atunci platesc din darile mele 30 de insi cu o sculicica  de peste 25 de centimetri sa ti’o traga zilnic, de cate 30 pe zi. Pai nu se poate! Doar pentru ca ai bani, sa scapi dupa ce’ai nenorocit un om? Nu se poate! Da, sunt rasist acum. Nu accept ca un cefos sau un burtos de cocalar sa ma faca sa stau drepti in fata lui. Prefer sa mor cu el de gat pentru ca ma scuzati, justitia…. imi vine s’o iau in aceeasi sculicica de mai sus.

One Comment to “Legea talionului. ( ce buna ar fi…)”

  1. Din pacate “întoarcerea la radacini”pare o solutie ,chiar daca azi este (juridic vorbind)ilegala 😦
    Si,da:sa-l fereasca ‘mnezo’ pe cel ce va ridica vreodata mína “asupra”familiei mele !

Comenteaza acum cat nu's atent

