100% Sanse ( adica muie )

Si’o sticla de vin acolo unde pana si Dumnezeu intoarce privirea… Ai 12% sanse sa’ti spuna popa ca te duci in rai, conditia e sa’i platesti acatistu. Ai  ceva la suta sanse sa’ti spuna femeia ca te iubeste, din asta scade trei sferturi cat ar fi realitatea si’ai sa ai o proportie suficienta ca motiv cat sa’ti umpli capu de plumbi. Ai sanse maxime sa’ti spuna ma’ta ca esti cel mai frumos si norocos, si mai maxime sa fii talharit pe gang de’o cioara ordinara care sa’ti contrazica notiunea de corectitudine, lege si ordine. Ai cele mai mari sanse sa ma pupi in cur daca te cheama Mircea Badea, Simona Trasca, Senzual, sau Tonciu… Astea sunt chiar maxime. Ai vreo 99% sanse sa te doara in cur daca un mare actor ca Serban Ionescu crapa ca ultimul aurolac in spital insa daca tot vorbim de sanse, ai 450% din ele sa te cheme Maruta, sa’mi sugi pula si cu gura plina sa mai chemi niste cocalari din neamu nevesti’ti si sa mai faci oleaca de rating cu manelisti. Ai nenumarate sanse sa te cheme Teo Trandafir si sa visezi haotic ca un barbat frumusel cum e barbati’tu te’a luat de nevasta pentru ca te iubeste. Muie, te’a luat pentru bani. Poate te cheama Mitoseru, caz in care ai si tu mari sanse sa ma sugi pana raguseste oligofrenu de Dan Negru sau sa fii v’un parat de internaut alpha care daca nu’i prea ocupat sa suga puli corporatiste pentru un cadou simbolic, sunt prea ocupati sa’si suga propriile puli din simplu motiv ca retardatele care vad in ei adevarati lideri sunt pur si simplu prea urate, proaste si indelung limbiste pentru a fi bagate in seama. Ai 100% sanse sa ma injuri pentru articolul asta, motiv pentru care iti zic eu: Probabilitatea de a’mi suge pula ca un cretin a carei existenta e guvernata de spiritul de turma e cel putin la fel de mare deci, nu te abtine. Sunt sanse maxime sa ma crezi neam prost, minime sa’mi cer scuze deci… Dragi fani Alex Velea – Minim Doi ( sa’mi sugeti pula) , ghiciti ce sanse aveti voi in administrarea unei muite.

2 Comments to “100% Sanse ( adica muie )”

  1. Voiam sa-ti spun ceva,nu mai stiu exact ce … cred ca virsta,nervii imi joaca feste 🙂
    Stai ca mi-am amintit:FELICITARI ,nici eu care pot&ştiu sa injur minim 30 de minute fara sa repet mai mult de 3,4 injuraturi nu cred ca o ziceam mai bine .Sintem multi cei ingretosati de vedetele p*lii politice sau din media 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

