Sunt genial si am un bat in cur.( sa n’aiba pe unde se scurge)

Mai am si’o tasta “C” care lucreaza doar cand vor sinapsele dansei, in fine. Ziceam ca sunt genial, genuine genial. Genul gata venit pe lume asa. Nascut in iarna anului 1975, intr’o frumoasa zi de vara, parintii mei au stiut imediat ca m’am nascut cu stea in frunte… Multa vreme si eu am crezut asta, ma rog, am crezut pana prin clasa a-3-a cand din motive de Brifcor cu struguri am stricat feng shui’u zilei cacandu’ma pe mine la scoala. Cred ca mi s’a facut si rau un pic atunci… Nu mai stiu sigur, in fine. Cu fetele nu prea am stiut, n’am prea avut noroc cu ele. Chiar si acum ( nu’i asa) trebuie sa ma pretez la diferite strategii pentru a le atrage atentia. Am fost pe rand gay, impotent, depresiv ( mai aveam putin si plangeam si eu de mila mea uneori), ciudat d’ala cu tendinte suicidale sau retard, unu frumos insa. Mi’a ajutat, se mai gasea cate’o altruista din asta, mai aveam si eu pe umaru cui sa plang… Noroc cu internetu asta. Am avansat pe scara sociala… Am evoluat. Cate unu spune ca am si putere de convingere, ca pot influienta diferiti tembeli aflati inca in fazele prin care deja eu am trecut. Experienta’si spune cuvantul cred. Mai am un pic de lucrat la fazele generatoare de frustrari da deh, toate la timpul lor.

Ah… Da, asa am descoperit bloggingul. Sunt blogger. Adica sunt din ala care scrie strict pentru ca lumea trebuie sa vada cat de genial sunt eu. Mi’l promovez pozand cu carliontii in vant pe la diferite activitati educativ-constructive gen baut bere, vin sau alte substante de minte tulburatoare. O sa radeti, am reusit cu el prin propriile’mi forte. Da, am incercat sa obtin oarece informatii la unii din idolii mei din spatiul 2.o si’o sa va cruciti aici, desi’i credeam oameni gata sa ma ajute am constatat c’am dat de alte specimene cu stea in frunte, semizei pe care fireste, i’au durut in varful pulii lor de idoli… Foarte utila experienta. La ce? Toate astea intr’un episod viitor

One Comment to “Sunt genial si am un bat in cur.( sa n’aiba pe unde se scurge)”

  1. Esti”rau”da’ “bun” 🙂
    Bati cu #cc-uri ,te”scarpini”cu stinga’n dreapta”si iute vorbesti de creţolini si cîrlionti 🙂
    Bine ca n-ai zis nimic de chinezii mincatori de c_ _ _ _ _ i (nr:nu de cîkat vorbeam 😦 ),ca iute ma suparam pe tine 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

