Ursul Carpatin ( apocalipsa pulii )

As vrea sa aveti in vedere un aspect, mai ales cei care imprastiati stirile cu ursi criminali, distrugatori sau violatori de vaduve cretine care imprastie vorba aiurea. Ursul este un animal salbatic predispus la bolile pe care viata in salbaticie le presupune, una dintre aceste boli este “rabia” bai vacarilor. Statistic vorbind, o banala vulpe poate face mai multe rele decat un urs bolnav de boala respectiva. Asta in primul rand, in al doilea rand as vrea sa aveti in vedere si un alt aspect : Stim bine cati retardati, oligofreni si alte natii de sociopati cretini sunt pe lumea asta, mai ales dintre impotentii intelectual care dusi pe la munte pe undeva, beti clampa vor sa se dea mari in fata curvelor de la care spera ei, s’or lipi de’o muita scurta. Deci, nu va mirati daca animalul salbatic e derutat, nu mai stie cum sa reactioneze in fata blitzurilor sau camerelor de luat vederi. Daca e luat la pietre si i se striga in ureche de cate un handicapat care vrea sa se dea mare e normal ca animalul sa nu mai aiba logica lui. Futu’va muma’n cur de retardati ahtiati de barfa.

One Comment to “Ursul Carpatin ( apocalipsa pulii )”

  1. Uneori vreau sa cred ca nu inaintez in zadar in varsta, desi am trecut doar cu cativa ani peste 20, constiinta imi spune ca imbatranesc. Fiecare zi imi pare o aventura, viata insasi devine simpla, chiar daca inca mai scot samburii din boabele de struguri nu uit sa-i pun deoparte grupati langa celelalte boabe. Mi-a fost furat ceva luna trecuta, dar am capatat intelegere. Am pierdut un prieten, dar am castigat alti 10 (cu gandul ca ar fi putut fi 11). Resping idei dar culmea, le inteleg! Am descoperit ca-mi place sa calatoresc si sa vorbesc cu oamenii, incep sa ma aplec asupra problemelor lor si incerc sa le impartasesc din cunostiintele mele.

Comenteaza acum cat nu's atent

