Human Nature

Din pacate doar circul ieftin ne mai place. Zapaciti de foame, laba, de ceea ce’am vrea dar nu putem avea, de lacomie, invidie sau pur si simplu complexe sau frustrari doar asta mai apreciem, circul ieftin. Spectacole grotesti la care ne frecam balind de placere palmele pentru ca noi nu suntem atat de patetici. Ne rugam sa vedem vulgarul, sa urlam pe strada ca aia e curva doar pentru a ne potoli frustrarea de’a ne identifica cu ea. Behaim ca niste oi stupide, cretinizate de’o barfa auzita insa nu ratam ocazia de’a discuta pe marginea subiectului pana ne cacam pe gura si ultima farama de materie cenusie pe care’o mai avem. Blamam pe altii pentru incorectitudine doar pentru a ne distrage propria atentie de la mormanele de gunoi pe care singuri le ascundem sub pres, de la o ipocrizie care deja atinge proportii colosale si pe care cum sa va zic eu… Sau lasa, mai bine nu va mai zic nimic. Oricum, tot degeaba o fac. Suntem si ramanem niste paraziti, niste paraziti tolerati pe pamantul asta. Ma rog, tolerati pana cand barbosul de la etaj s’ondura de el si’o chema iar exterminatorul suprem.

Suntem atat de urati. Hehe…

2 Comments to “Human Nature”

  1. Eu am atacuri de panica de obicei seara cand merg la culcare.Cand atipesc tresar,imi bate inima tare,mi-e frica de moarte dar incerc sa ma linistesc si imi zic in gand ca inima imi bate normal,ca nu voi muri,ca voi reusi sa adorm si se pare ca are efect.

Comenteaza acum cat nu's atent

