Esti un bou, boule…

Cum ar veni, cand permanent esti catalogat ca fiind un bou, n’ar trebui sa mire pe nimeni cand singurul lucru pe care’l poti face in bovinitatea ta e sa te caci in asteptarile altora. Nu? Parerea mea este urmatoarea: Daca oamenii de la care astepti apreciere (intr’o forma sau alta) nu fac altceva decat sa te eticheteze ca fiind bou, tot universul asta o sa te ajute sa nu’i dezamagesti. Sunt bou? Ok, ai dreptate, ma comport ca atare, n’ar trebui sa te deranjeze, intr’un final omul e programat parca genetic sa vrea sa aiba mereu dreptate. Nu? Sunt prost? Ok, ai dreptate si aici, faptul ca prostia mea te deranjeaza e problema ta, ma comport prosteste pentru ca tu asta vrei. A, nu vrei un bou, un prost sau mai stiu eu ce, v’un betiv sau un curvar la usa? Ai grija sa nu’mi aduci mereu aminte ce sunt, constientizarea faptului ca sunt un bou pe mine nu ma stimuleaza, sunt bou, tot ce mai am sunt coarnele si capacitatea de’a face un mare cacat, fix in asteptarile tale.

7 Comments to “Esti un bou, boule…”

  1. Azi ne-am suparat,din nou ?
    Da’i dreaq de…boi ! 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

