Vise de noapte

Povestea ar fi ca visele sunt transpunerea subconstientului, a unei realitati proiectate de subconstient la nivelul starii de veghe, stiti voi, cand nu esti nici treaz dar nici adormit nu esti. Mai sunt unii care cred ca una din posibilele variante de viitor ne sunt prezentate la nivel de vis. Adica un fel de previziune daca vreti… Adica, daca eu am visat ca mi’am tras’o cu Angela Similea teoretic asta trebuia sa se intample? Adica doar eu am stabilit la nivel constient sa nu se intample asa? Hmm, si cand visezi zombie? Da chiar asa, aseara am visat ca aveam o vrabie pe care din cand in cand o mai lasam afara, sa zboare si ea cu celelalte pasarele. Am mai visat ca aveam si’o broasca testoasa din aia verde, mare cat o farfurie d’aia mare… Manca intr’una struguri si morcovi adusi de vreo 4 sau 5 gagici ( una din ele avea un cur beton). Asta oare ce’o insemna? Poate voi va pricepeti mai bine…

9 Comments to “Vise de noapte”

  1. trezeste-te, s-a facut dimineata! :))

  2. Daca peste visezi inseamna ca ai “coada”!Uita-te peste umar,cu fumurii de preferat,daca n-ai “coada”!
    Daca”zombie”visezi…nu te mai uita seara la filme d’alea :).
    Amu’serios:am auzit ca se numeste “starea alfa”aia cu visele :).
    ps:
    Aveau buci rotunde,prelungite,ferme,scurse,rubensiene …. ?

  3. clar, in realitate ai parte de un cur borshit :))))…asa ca, multumeste te cu ce visezi, macar acolo esti euforic :))

Comenteaza acum cat nu's atent

