Invatati sa NU mai “cititi” omul

Nu esti cum esti, esti cum te vad altii. Si’atunci? Tu ala care esti cum esti tu de obicei, unde mai esti? Pierdut printre caracterizari subiective, dictate de dispozitia de moment sau de “detalii” gen simpatie sau antipatie te ratacesti. Avand tendinta asta ciudata de’a avea mereu ceva de dovedit altora, omul nu mai face nimic pentru a’si pastra identitatea, el trebuie sa dovedeasca… Sa dovedeasca ce? Ca nu e asa cum spune cineva suparat pe el ca e? Imi plac cei care spun ca pot “citi omul”… Te cunosc eu, mi’am dat seama ce poti… Cititi o pula, in maroneala dupa chiloti nu cititi? Cum sa poti determina calitatea unei fiinte cand ce vine spre tine in momentul ala sunt proiectii dictate de starea lui?  Poate e in genunchi insa nu vrea sa se vada asta… Citim, sigur ca da. Cata vreme eu nu’mi pot controla propriul comportament, cum sa’l pot stabili pe’al altcuiva? Cititi, mesajele scrise pe tricouri poate. Mother Fucker gen.

Comenteaza acum cat nu's atent

