Taraf Tv

Eu nu ma uit la televizor, nici nu prea’mi place si’n plus adorm rapid. Pur si simplu. Cautand aseara un post de vanatoare si pescuit gasesc ce? Taraf Tv… Nici nu stiam ca exista asa ceva, e incredibil. In fine, ma baiatule, parca m’a hipnotizat, voiam sa schimb postul si parca degetul refuza sa apese butonul telecomenzii, e incredibil. Atata subcultura, prost gust , cocalareala din cea mai ieftina nu am crezut ca poate exista pe un post public de televiziune. E incredibil, toata ursarimea, cocalarimea si toti tiganii nespalati, stirbi si negri cantau acolo. Salam, Copilu de Aur, Copilu Minune, Moloz, Moloz la Tava, Danezu…. Bai, eu n’am crezut frate ca se poate si asa ceva, se agitase si cainele langa mine, nu’i de vorbit. Numa melodii cu curve inselatoare, printese vesnic si pana la moarte iubite, dusmanii mei, dusmanii lor, pistoale, am afacerile mele si nu’s mai jos de locul doi… Ma, e incredibil. Cum ma sa dai asa ceva la televizor? De fapt ce ma mir? Sunt ele posturi cu staif care’si fac audienta cu manelisti, scandaluri intre curve sau dintre curve si pularaii lor. Prin asociere, deja intrebarea mea devine retorica… Taraf Tv Online o exista?

4 Comments to “Taraf Tv”

  1. Am asistat odată, fără să vreau, pe dig la Lacul Morii la filmarea unui videoclip pentru taraf, mynele…dreaq să le ia. N-aţi vrea să ştiţi cum e. Pestilenţial!

Comenteaza acum cat nu's atent

