Dust

Ar trebui sa ne scoatem din structuri tendinta asta aberanta de’a condamna pe cel care nu ne impartaseste parerea. Alegerea facuta de fiecare dintre noi trebui sa fie acceptata, in secunda suprema, atunci cand v’a trebui sa dam socoteala pentru ce’am facut NIMENI nu vine sa stea de’a dreapta si de’a stanga mea, nimeni nu o sa’mi fie avocat si cu siguranta nimeni nu o sa plateasca in locul meu. Alegerile mele sunt daca vreti ghiuleaua pe care eu o am legata de picior. Este greutatea care ma tine ancorat intr’o realitate din care fac parte si din care de multa vreme deja nu mai sunt decat un simplu spectator

4 Comments to “Dust”

  1. De aceea “spun” mereu: Situatia in care te afli (ma aflu) sau (ne aflam)… este DOAR consecinta faptelor si actiunilor tale (mele) sau “noatre).
    Restul… vorba ta: e` doar Praf in ochi…. “nota de plata o vom plati mereu…. singuri!”

  2. Nu stiu cum reusesti, da’ in marea majoritate a postarilor tale critici si condamni niste lucruri pe care si tu le faci. Cum se numeste asta, poti spune si tu… Cred.

Comenteaza acum cat nu's atent

