Dezvoltare Personala Online

Si te dezvolti atat de… Atat de… Atat de’asa s’asa… Trebuie sa recunosc ca nu m’am gandit c’ar putea sa existe si asa ceva, adica m’am gandit eu da cred ca n’am vrut sa accept. In fine, bantuind pe net dau de’o pagina. Curs intensiv de dezvoltare personala… Online. Initial n’am vrut sa intru, apoi mi’am zis hell, de ce nu? E, dragi tovarasi si tovarase. Recunosc ca nici copil fiind nu radeam la filmele cu Stan si Bran cum am ras cat am citit aberatiile alora. Sa va explic. Se da un set de intrebari, da intrebari nu gluma, nici in cele mai tari discutii la betie n’am auzit ceva mai aberant si mai penibil, jur. Zic, la aceste intrebari trebuie sa raspunzi, din alea gen formular cumva, intelegeti voi. La ele primesti si corectura, adica ti se raspunde, adica primesti un raspuns care’ar trebui sa te situeze pe tine intr’un anumit tipar. Ei, odata cu catalogarea ta iti mai vine un set de intrebari la care atentie, ti se explica unde ai gresit in deciziile tale si fireste, propria lor versiune a adevarului iti este tie servita cu titlul de rezolvare a problemei… Daca esti suficient de bou si accepti parerea lor dandu’i valoare de adevar devii deja avansat. Pentru ca deja le’ai atras atentia,  pentru doar 250 de euro poti participa live la cateva adunari din astea in care unu care nu stie da’i invata pe altii poate sta de vorba cu tine.Live, am zis live da?Pam Pam

4 Comments to “Dezvoltare Personala Online”

  1. Se pare ca exista o piata 🙂

    • Una prolifica as spune.raportat la comentariile pe care le’am vazut acolo, la viteza cu care am luat block pe site, as zice ca’s chiar foarte atenti cu “detaliile” care le’ar putea tulbura apele :))

  2. Cum se numeste:Onlainu pentru tonti?.
    Ce sa zic :sint un pitic (sic)al anlainului dar cred ca onlãineste vorbind trebuie sa “fii TU!”Sa fii tu cel care spui ceea ce simti cu adevarat :). Apropo:costa acest sfat doar #50CENT 🙂
    Tonti sint si vor fi in continuare…
    Si inca ceva:de la bere te poti “dezvolta”personal mult mai bine :).In plan real nu virtual 🙂 .Alt sfat,alti #50cent 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

