Sex cu animale =))

Mai e un pic, mai e un ceas, pan’ la cel mai placut ragaz… Momentul ala in care timpul parca se dilata, minutul are 900 de secunde, ora capata proportii astronomice… Nu mai zic, bine ca nu mai discutam deja de zi, ar fi deprimant. Cheloo spunea cand s’a lasat de rachiu c’a fost socat de cat de lungi i se pareau zilele, cam da, n’as zice c’a exagerat. In fine, ultimile ore dinaintea plecarii in vacanta aduc cu ele o placere ciudata, perversa. Parca’ti place sa te chinui, sa le simti. Bine’a zis cine a zis ca existenta ne e guvernata de’o forma ciudata de masochism la care constient nu vrem sa renuntam.Ah…Stai, eu am zis asta de  fapt, ar trebui sa ma felicit. Cam toti am experimentat asta, chinuiala asta adica, plecarea propriu zisa vine ca o eliberare, te duci, imediat timpul isi schimba proprietatile, minutul are 9 secunde, ora dureaza 1.8 minute… Cat o partida se sex ratata :))

One Comment to “Sex cu animale =))”

  1. Ha! Am avut aceeasi senzatie ca si Cheloo cand m-am lasat de fumat 😀

Comenteaza acum cat nu's atent

