Realizari mari, oameni mici…

Una dintre cele mai fade si banale replici din cate am putut auzi intr’o la fel de banala disputa a fost: “Ce’ai realizat tu pana acum de’ti permiti sa razi de altii? “Recunosc, in momentul ala as fi vrut ca intrebarea sa’mi fi fost adresata mie, i’as fi explicat mazetei cum e cu realizarile… In fine. Ziceam de realizari. Uite, mai sunt si oameni care nu vor sa traiasca ancorati in griji gen cati bani am facut azi, vai, am evoluat dintr’un sefulet mai mic intr’un sefulet la fel de mic dar un pic mai mare sau sa’si traiasca viata vesnic urmarind sa se imbogateasca. Zic si eu,na. Uneori e mai important ce detii in cap, nu in portofel, aveti si asta in vedere. E degradant sa fii istet, destupat la minte dar sarac? Si daca esti prost bota da are tac’tu o mie de oi imi esti superior mie sau celui care’si permite o bere pe saptamana? Hai sa fim seriosi, Ce’ai realizat tu pana acum? Dar tu? incercand o asociere ciudata, cat din ce’ai realizat tu e datorita capacitatii tale si cat se datoreaza oportunitatii si banilor? Eu sunt prin definitie un constipat, o realizare majora e c’am reusit la un moment dat sa ma cac de 3 ori pe zi. How about that?

Ps.Sa repet diferenta dintre constipatia fizica si cea intelectuala?

6 Comments to “Realizari mari, oameni mici…”

  1. Este prea greu ce vrei tu de la cei din ziua de azi. Este greu, insa cu nimic gresit. Valorile sunt cu susl in jos acum insa problema nu e asta. Problema este ca cei cu valorile aranjate cu susul in jos…conduc. Indiferent de domeniu. Daca ar fi fost altfel lumea ar fi cu mult mai buna iar noi am fi OAMENI. 🙂

  2. Ciudat dar adevarat!!! Vin vremuri grele…

  3. Cum e cu realizarile ai fi explicat, mai mult sau mai putin, insa ce ai fi facut cu partea “…de’ti permiti sa razi de altii?” Tare curioasa sunt.

Comenteaza acum cat nu's atent

