Pozacii

Ma, eu n’am nimic de zis… Ar trebui sa scrii despre asta. Lasa, mai bine pun o poza. N’am sa’i inteleg pe cei care intr’un fel sau altul incearca sa se faca intelesi punand fotografii, pe te miri unde. Poze cu bebelusi lacrimand, delfini sau zane, poze cu barbati frumosi si’a  dracu de romantici, poze, peste tot poze, toate cu acelasi numitor comun, mesajele pe care acestea le transmit. Dupa ce o pitipoanca si’a rupt curu pe unde’a putut, da de unu care’o da de pereti brusc, aceasta incepe sa sufere din dragoste. Apar pozele cu femei ravasite de durere, lacrimand, varsand oceane de lacrimi in care candid, niste ingerasi suparati se scalda… Pe bune, sunteti cretini? Spuneti nene cu vorbe, folositi cuvintele, nu e nimeni interesat sa vada poze de tot cacatu cu un mesaj de cacat scris d’un cocalar agramat si mai de cacat pe ele. Ca sa fie tacamul complet vin la pachet si cu mentiunea ca daca nu distribui mai departe esti la fel de insensibil sau nu stiu cum. Sau, genul ala de psihologie inversa gen “stiu eu ca nu ai s’o dai mai departe”. E, stii bine, mi se rupe de poza ta.

Comenteaza acum cat nu's atent

