Diferite forme si marimi(marimea conteaza)

Am mai scris eu despre asta, atunci insa nu vazusem statuia lu’ Traian. Mai bine n’o vedeam… Ala o are moarta mai tare decat o avem noi cand suntem ‘viteji’ si cu siguranta mai mare decat mare majoritate dintre noi. In fine, ziceam de marime. Aseara, intro discutie cu niste doamne am ajuns la urmatoarea concluzie, concluzie care hai sa spunem asa, avantajeaza domnii mai ghinionisti. Zic, presupunand c’o ai de vreo 7-8 cm(cam ca mine asa) si esti intrebat de’o doamna cam cum stai la capitolul “dotari”. Raspunsul e genial prin simplitatea lui si mai ales lasa loc interpretarii pentru ca rezuma totul la un calcul matematic. Cred ca sunteti de acord, in astfel de context cucoana prefera sa aiba o surpriza, nu sa calculeze sau sa se gandeasca la formule de calcul. Deci daca spui c’o ai de vreo 65 de cm ai minti, grav si flagrant, femeia ar asocia’o imediat cu ‘metrul’ si’ar fugi, nu e bine. Totusi, aia 7-8 centimetri sunt mai aproape ca si numar matematic de….25 sa zicem,corect? Respectiv, de cat o ai printisorule? Aproape 25 printesa… E? Minti cu ceva? 8 poate fi aproape 25 nu? Ca’i pana in el, depinde de cat de repede numeri. E ca atunci cand ma intreaba vreo gagica ce inaltime am, zic aproape 2 metri, ce mi’e 1.75 ce mi’e 2, e mica diferenta

Comenteaza acum cat nu's atent

