Alex Velea – Minim doi. Baicoi(asta e un oras)

Dragostea se face’n minim doi, e secret…Ramane intre noi,doi…Baicoi (asta tot oras e). In urma unei discutii cu o doamna am aflat ca Velea canta in ultimul lui mega hit, (aproape la fel de mega hit ca al  pretenului Connect-R ) cu un lant d’ala de wc la gat. Am zis, nu se poate, tre sa vad. Nu era lant de wc, era d’ala de tine perdeaua de la dus. Damn it, inconjurat de toata cocalarimea din Ferentari micul si musculosul Alex Velea a reusit sa faca iures mare, a reusit sa scoata toate ciorile alea din casa in scop artistic, adica doar un artist ca el sau ca Fuego mai reuseste sa scoata  lumea din case, da? Da ma rog, sa trecem peste asta.

Vreau sa va aduc la cunostinta un aspect, adica vreau sa va spun si celor care nu ma cunoasteti live. Eu fac niste carnati speciali, beton si deosebit de buni. Am zis asa, dau 3 kg de carnati cadou celui care isi da seama dupa ce melodie e copiata cu o nesimtire tiganeasca piesa cantata de Alex Velea – Minim doi. Hai, merita credeti’ma.

Ps. Si daca totusi fute oligofrene ca aia de zice c’a tavalit’o? E???

12 Comments to “Alex Velea – Minim doi. Baicoi(asta e un oras)”

  1. cu a portughezilor.

  2. Nu ii stiu numele, dar oricum nu vreau carnatii tai ca nu imi plac.

  3. Am avut ocazia cu mult timp in urma.

  4. Nu. Dar nu e important.

  5. frozenideas esti un gunoi !

Comenteaza acum cat nu's atent

